~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Har lest tidligere innlegg der noen bruker papirbleier om natta. Bruker tøybleiene å bli så gjennomvåte at man må skifte på hele babyen?
Ranveig R Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Grunnen til at vi i periodar bruker papir/plastbleier om natta er at guten vår søv meir uroleg når han har tøybleie på. Eg TRUR i alle fall det er tøybleiene som gjer det, men sikker kan eg ikkje vere. Bleia blir sjølvsagt våt, men vi har ikkje hatt problem med lekkasje. Trur problemet for guten vår er at bleia blir kald når den har vore på heile natta. Det finst innlegg som skal gjere at bleia kjennest tørr ut mot huda, skal prøve dette no. Kanskje vi kan går over til full-time tøybleier igjen.
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Vet du hvor jeg kan kjøpe disse innleggene??
Ranveig R Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Du får kjøpt dei hos www.mammaogmeg.no (http://mammaogmeg.no/product_info.php?cPath=31&products_id=230). Vi har ikkje prøvd dei enno, men eg har høyrd andre snakke pent om dei. Unasett så er dei så billege at det ikkje skadar å prøve )
prinsessemamma'n Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Tøybleiene lekker ikke hvis du har ei god lanolin-ullbukse rundt. Da blir heller ikke babyen kald. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Våre lekker ikke. Bruker Bambino mio og dei er varme sjøl om dei er klissblaute. Ved masse bæsj, så kan dei lekke, men det gjer og papirbleiene (har testa det mange gonger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå