Gå til innhold

Har deres små begynt å gripe etter ting enda?


-carina-

Anbefalte innlegg

Er vel ca to uker siden gutten min oppdaget baby-gymmen og enkelte andre fargesterke leker som jeg har lagt foran ham. Men han har ikke begynt å gripe etter de enda, ligger bare og stirrer "henført" på dem...

 

Noen ganger har jeg ført armen hans bort til lekene, med det virker det ikke som om han liker, han trekker armen sin tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut til at Joakim prøver å gripe etter lekene i baby gymmen men med lukket hånd. Når han kommer bort i dem sperrer han øynene opp og ser helt forskrekket ut. Han er veldig interessert i de lekene som henger fra den,

 

Tror de er 3 mnd før de begynner å gripe etter ting med åpen hånd og holder det :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Sine er begnnt å se sin egen hånd, utrolig opptatt med den. Og prøver desperat å putte den i munnen, den og en hel gulpeklut! Veldig søt når ho gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser fælt på leken sine, og prater mye med de. Hender hun kommer borti lekene over babygymmen, da skvetter hun litt til. Men, vet ikke helt om det er tilfeldig eller om hun prøver å ta de.Tror det er tilfeldig enda:-) Har oppdaget hånda si da, sutter masse på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med å gripe etter ting la jeg merke til her om dagen- plutselig virker det som Henrik bevist slår etter lekene på babygymmen. Han er 10 uker. Kan ikke huske når storesøster begynte å gjøre det.. Morsomt å se på, noen ganger virker det som han blir litt sint på tingene som henger der og slår de bort. Men en annen ting- har babyene deres oppdaget tv- Henrik snur seg mot tv når det står på, virker veldig fasinert:) Litt tidlig å bli tv-slave!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi likte baby gymmen fra hun var fire uker. For et par uker siden begynte hun å gripe bevisst etter de, ikke bare veiving med armene, liksom. Hun har også begynt å gripe etter klærne mine, men har en god del igjen på presisjon ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karsten oppdaget TV for tre uker siden, tror jeg...

Hadde på en musikk-kanal, og han ble liggende å stirre fasinert i nesten ti minutter på alle fargene som kom og gikk. Som regel sitter han slik at han ikke kan se TV, men de gangene vi har han i nærheten av TV, så kan han godt stirre en stund på den... Men mister som regel interessen etter 4-5 minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...