Mamman til Gollongen Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Leste et sted i et babymagasin (husker ikke hvilket) at vognbagene er isolerte rundt kantene, men ikke under. Etter å ha kikket i "bunnen" på min vogn ser jeg at den har kun en plate for støtte lagt oppå stoff-trekket i bunnen, samt madrassen selvsagt (som jo ikke er verdens tykkeste). I babymagasinet anbefalte de å isolere bunnen med avispapir, men jeg har nå kjøpt vanlig liggeunderlag i "isopor" (sånne som kan rulles sammen, som man bruker på teltturer ol), og klippet det til slik at det passer perfekt til bagen under madrassen. Så da tenker jeg at det blir godt og varmt nede i bagen...
*Lissa* Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Aha! Så smart! Takk for tipset! Da var det en bekymring mindre... Har stussa litt på den sparsomme madrassen i vogna...
tone-29 Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Jeg har brukt et lammeskinn fra nøstebarn under min pose. det er tykt og deilig, men blir kanskje litt varmt dersom dere ikke bor i indre troms slik som jeg
Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 å vi som bor i ytre troms, vi har bare strikka tykt lappeteppe i ull, og tove, for å ha i bagen.. ingen stakkars små lam som må lide her.. visste du tone, at eg en gang redda et lam som satt fast i et gjerde litt bortfor hytta våres? da va eg sikkert helten dens! sikkert spist den åsså, gjor eg vel.. eller en kompis av den.. som ikke satt fast i gjerdet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå