Gå til innhold

hei tok en test igjen

Anbefalte innlegg

og den var nok en gang svak,svak.. åltså tok første graviditetstest på tirsdagsmorgen og den hvar sånn at den måtte sees i lyset for å se at den såvidt var der..tok en ny denne morgen og den var like svak..sambo mener at det ikke kan kalles gravid!!noen meninger? hjelp vet ikke hva jeg skal gjøre.. får besøk til helgen og vi skal ut på byen,men tørr jo ikke det tilfelle...huff vanskelig dette her..noen som har noen gode råd eller har opplevd det samme?

Hadde foressten positiv el test 20 og 21 sep...

Tørr ikke akkurat stole på at jeg er gravid,hadde faktisk forventet at testen skulle blitt sterkere i dag visst så var?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6565479-hei-tok-en-test-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg sliter med det samme, har tatt 3 tester og alle like veeeldig svake, tatt i løpet av 4 dager og ingen av dei vart sterkere....

Jeg er og 12 dager over ikm so begynner å bli litt sprø her;)

Alle vennene mine skal og ut på stor fest i helga så er ganske rådvill på hva jeg skal gjøre da lørdagen kommer.

Har bestilt legetime imorgen så håper jeg får et sikkert svar da!

Jeg kan jo si hva legen sier, imorgen kveld, kanskje du blir klokere...:)

heisa..vet ikke helt om jeg er over ikm..for skulle egentlig ha mens 2 oktober etter mine beregninger på vanlige 28 dagers syklus, men så kom ikke eggløsning før dag 16 og 17 og da forskyves kanskje ikm til i dag eller i morgen..er så usikker...huff

12 dager over ikm høres jo veldig gravid ut, men rart at testene er så svake da..ja du må absolutt fortelle hva legen sa.håper han sier gravid da...og håper vi begge blir litt klokere snart:)

Annonse

emblamamma

vet ikke om jeg er over ikm..les svar lenger ned:)

syns jo jeg er litt kvalm og kjenner ikke så sterke mensmurringer så jeg bruker å ha før mens..men streken var ikke mye til strek,men så den jo da..såvidt..huff..er rådvill,men er ikke annet å gjøre enn å vente noen dager og så teste igjen. Tester på lørdag så jeg håper kan gi et klart svar, så jeg vet om jeg skal gå ut eller ikke..

Noen sier at de trenger litt mer HCG i urinen.Men alt kommer jo ann på hvor mye HCG som produserer i kroppen til hver av oss kvinner. Jeg tok sist jeg var gravid sånn digital og blinket klart opp gravid 1 dag over IKM .

Jeg føler meg mer sikker med digital test jeg. Og den skal jeg bare teste med heretter.

kanskje jeg må vente litt med en sånntest vist problemet mitt er at jeg produserer lite hcg eda??jaja,må i alle fall ta en test lørdag for å vite hva jeg skal gjøre ..er den svakt positiv igjen tørr jeg ikke gå ut og drikke alkohol..men det er jo litt rart visst den skal være svak så lenge visst hcg nivået skl fordobble seg annenhver dag??

er helt forvirra nå jeg, men TR har i hverfall ikke dukket opp enda og det er jo strålende:)

Det bør gi ordentlig utslag snart ja. Jeg har den tru på at så lenge du har fått svak positv test så er du nok gravid. Og ikke drikk alkohol før du er helt sikker på om du er gravid eller ikke.

Og så lenge ikke TR dukker opp så tyder dette veldig positivt for deg.

Jeg føler du er gravid.

Jeg tror rett og slett at da har du feilberegnet IKM litt. Hvis EL kommer for sent, blir også IKM forskjøvet. Det kan derfor tyde på at testen er positiv og dersom du tester på lørdag morgen med morgenurin på CB digital (anbefales) så burde den da blir "gravid". Men det er klart, man kan jo aldri være sikker.

Ønsker deg i alle fall lykke til!

hei Maddemor- med spire..

Ja bare TR holder seg unna skal jeg teste med CB på lørdagsmorran, da bør det jo ikke være noen tvil..kjøper ikke test før på lørdag da,blir så fristet til å teste før..og det er sikker bortkastet penger..

huf er litt nervøs nå jeg, siden jeg ikke er over ikm alikavel..da er jo sjansene 50/50..for den testen var ultra,ultrasvak altså...kanskje innbilling...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...