Gå til innhold

Desember: Endelig på nett igjen.....

Anbefalte innlegg

Å, hvor kjedelig det har vært uten DIB i såååå lang tid!! Har vært dataløs i over 14 dgr pga reperasjon.. De siste par dagene har det gått greit, men det er fordi lillegutt har vært syk..Igjen.. Så han har krevd oppmerksomhet 24 timer i døgnet!! Ikke sovet på dagen og pent lite på natta, vært snørrete, hostet og litt tufs..

Men nå er jeg endelig her igjen, og skal ikke forsvinne med det første... Skal jo snart ut i jobb igjen da :(

Synd jeg ikke fikk med meg hemmelig venn da, men vi får ha det til jul kanskje?? DA kan jeg bli med :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6565460-desember-endelig-p%C3%A5-nett-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å ha deg tilbake :o) Var nett-løs selv i forige uke så jeg vet hvor kjipt det er.

Så trasig at du ikke fikk meldt deg på hemmelig venn. Men jeg tenkt som deg at hvis detta blir vellykket så tar vi en runde til til jul ( hvis ikke før )

Det er jeg og Mumitrollet72 som fordelte venner så jeg skal skrive deg bak øre allerede nå, så jeg lover at neste runde vill ikke bli kjørt uten deg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...