Vimsetrollet Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Velkommen! Selv kom jeg inn hit på mandag, men må innrømme at jeg ikke føler meg så veldig hjemme her inne enda. Virker som om alle her er fødeklare, blir bare litt deppa av å tenke på at jeg fortsatt har 82+++ dager igjen...
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Velkommen, begge to! Snillemor; jeg kjenner meg SÅ igjen i det du skriver. Når jeg begynte på 3.trimester lengtet jeg i grunnen bare tilbake til 2. tri; i BIM-verdenen, vel og merke... Følte meg helt utenfor her inne - følte at fokus kun var på de som snart skulle føde og at det var de som "dominerte" arenaen. Men det endrer seg ganske raskt! De ca 80 dagene dere har igjen går superfort, og selv om selve fødselen virker ganske fjern for dere enda så blir det ofte tatt opp emner som er relativt matnyttige også for de med 10-12 uker igjen. Nei, jenter; nyt dette siste trimesteret; bruk terminklubbene aktivt (der er spørsmålene mer allmenngyldige); og "snart" er dere der hvor feks jeg er nå; fødeklar som bare det! Lykke til! Smil fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå