Gå til innhold

Oktober: Fullmåne 7 oktober!!


sommerbarn:-)

Anbefalte innlegg

Det er fullmåne på lørdag! Så da har jeg iallefall tenkt til å føde! Noen som skal være med? Er så inmari lei av å være gravid!!!! Kom ut lille baby!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne vært med men har mine tvil ;) Sist jeg hadde termin var det fullmåne på selve termindagen men gikk alikavel leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge over... Ikke noe særlig trøst, he-he!!!! Kanskje du har bedre lykke med fullmånen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil være med!.....hehe,har mine tvil jeg også,men hvorfor ikke ha en liten tro på det..artig å ha noe å se frem til for tiden:)) ****venter spent****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig lei nå jeg også, så blir med på å føde da :) Vi får bare godsnakke veldig med babyene frem til det, slik at de er klar over at nå skal det skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fødte for tre år siden født jeg en uke før termin og da var det fullmåne. Så jeg har absolutt tro på det. Nå har jeg 11 dager til termin, så kanskje det skjer noe til helgen. Håper det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og planer om og føde da altså :o) Da er det kun 4 dager til termin. Første kom på termin dagen og andre kom dagen før termin dagen, så tredjemann har med seg og komme lørdag/søndag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med!!!!!!!!!!!!!! Ja hurra - det passer kjempefint for jeg har termin på søndag 8.10.

 

Har godsnakket med bebisen og satser på at vi nå har kommet til enighet om at lørdag er en passende fødedag ;-)

I mellomtiden går jeg her og venter på vondter og propper og alt annet som bare MÅ komme! Jeg er klar! Jippi

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på. det er lov å håpe. har termin 22. 1.mann ble født på fullmåne, og det var 17 før termin!!

så tror absolutt på at månen hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Jeg vil mer enn gjerne føde på lørdag! Har termin 29/10, men er så lei av å være gravid... Skal godsnakke med junior et par dager nå tror jeg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP er veldig klar, har termin i morgen og er mer en klar. godnakket med babyen i hele dag. men ser ikke ut som det nytter. ikke et lite tegn på at noe skal nærme seg en gang. kommer vel til å gå en evighet over slik som mamma og mormor. BLÆ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er søknadspapirene?? *knis*

Melder meg herved inn i klubben!! Har termin 12, så vil så veldig gjerne se prinsessa mi nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...