Gå til innhold

God krem til tørre bollekinn?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har babyline sin,men det virker ikke som den gjør nytten akkurat nå... Blitt veldig ru å tørr akkurat på kinnene...

Takker for hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Locobase fet krem(litt gul deko på pakken) eller A-creme. Begge får du på apoteket.

Skrevet

Lyser jo reklame for slik krem ved siden av her jo... He,he...så ikke det :)

Takk, skal prøve...

Skrevet

Decubal, får kjøpt den på apoteket. Jeg bruker den på gutten min. Fikk den anbefalt av helsesøster.

Skrevet

a-creme, den er knallgod:) på apotek el helsekost. Den kan også brukes til kuldekrem i vinter så da slår du to fluer i en smekk:)

Skrevet

A-krem synes jeg definitivt er best på tørre hudområder. Stjeler litt av gutten min hver dag, jeg : )

Skrevet

ceridal lipogel 8kan brukes som kuldekrem og), eller ceridal lipolotion når det tørreste er blitt bedre - enste som hjelper på den atoiske eksem til eldstemann

Skrevet

A -Derma . Super krem,fås på apoteket.

Skrevet

Eg har god erfaring med a-creme....

Skrevet

elisabeth ardens eight hour creme. Aldeles vidunderlig mot tørre kinn!

Skrevet

A-creme har vel sånn rare stoffer som ikke er bra eller hva?? Det ble snakket om det her i våres ihvertfall.. A-derma var jeg fornøyd med en liten stund bare. Byttet til en som cosmica har, ble anbefalt på apoteket. Hvit tube med rød kork. Veldig fornøyd og drøy i bruk.

Skrevet

Jeg har god erfaring med Bodøsalven, både dag- og nattkrem. Brukte denne flittig da eldstefrøkna vår hadde atopisk eksem som baby, fenomenal krem! Bestilte den via annonse i avisen, vet ikke om den har egen nettside ennå.

Skrevet

Slenger meg på denne,og da vil jeg anbefale A-Derma med Exomega

Skrevet

Jeg bruker A-krem som du får kjøpt på apoteket. Bruker den hver morgen etter ansiktsvasken, og når han har vært på babysvømminga. Herlig myke bollekinn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...