Gå til innhold

Twilight.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere her?

Må vel ha en liten tråd her idag også..... Det går heldigvis mot helg. Guttungen er så sliten at det gjør vondt å vekke han for å sende avgårde til barnehagen. Begynte på "storavdeling" i bhg i høst, og støy-/aktivitetsnivået er så mye høyere enn han er vant med at han er helt skutt stakkars. Bra mamma snart skal ut i permisjon, så blir det kanskje kortere dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen, du! Ser forskjell på min lille tass også (snart to) - han gikk fra tre- til femdagersuke her i vår, og i hele sommer har jeg jobbet kortere dager. Nå er det barnehage 8,5 timer om dagen, og han er helt utslitt, stakkars knott! Godt jeg har muligheten til å ta litt kortere dager innimellom...

Torsdag i dag? Snart helg, ja - gubben har sin "helg" nå, han komer hjem i kveld og drar av gårde igjen lørdag morgen. Heldigvis har min elskede mamma lovet å komme på besøk, så jeg får barnevakt i helga - skal jobbe så mye som mulig på den ***** rapporten jeg har slitt med så lenge. Neste uke MÅ den nemlig i trykken! Huff, gjett om det skal avspaseres etterpå - da skal storeKnøttet og jeg ha noen rolige dager sammen, da. Gleder meg gitt!

Skrevet

Ser fram til 3 feriedager neste uke jeg også. I tillegg kommer den pendlende pappa hjem til helga, og det blir bra godt!

Skrevet

Har sett mørkt på høst og vinter som "pendlerenke", men så langt må jeg si det går stålende... Utrolig godt å få min elskede hjem noen kvelder, da, men som jeg tror vi har diskutert litt før har vi det jo faktisk best sammen når vi rekker å savne hverandre innimellom:)

Skal ha kort-dag i dag også tenkte jeg - går i tre-tiden så jeg kan handle uten trøtt og sulten sønn. Utrolig mye bedre for oss begge om vi bare kan slenge oss i bilen og kjøre hjem til middag... Og imorgen er det fredag!

Skrevet

Trives faktisk i mitt eget selskap jeg også har jeg funnet ut... Gjensynsgleden med kjæresten er jo stor, så det å være fra hverandre fungerer fint. Det er værst for han ifht ungene. Han begynner å bli lei reisinga. Oslo-Trondheim...Holdt på sånn siden jan 04, da førstemann var 3 mnd....

Skrevet

Huff, skjønner at han er lei, ja! Her er det bare pendling til Bodø, halvannen time med båt (eller 4 i bil...), så det går jo. Merker veldig at han synes det er tøffere nå som sønnen vår er blitt stor og gir uttrykk for at han savner ham spør etter pappa og vil snakke med ham i telefonen og slikt:) Heldigvis reiste jeg mye nå i sommer og tidlig på høsten, så de har fått masse tid sammen uten mamma - bare vært far og sønn og fått egne rutiner og sånt. Synes det er så herlig når mannen min forteller meg at "nei, det er feil, det er ikke _sånn_ han vil ha det"; siden guttungen ble født har jeg jobbet irherdig for å holde kjeft med akkurat det utsagnet! Har jo vært mye alene med ham hele veien, og alltid "visst best", så det har hodlt hardt! Og nå er det altså gubben som vet best innimellom! Blir spennende når lilleKnøttet kommer, hvordan det går da.

Er såpass sliten av full jobb og mage og storeKnøttet at det egentlig bare er deilig å ha kveldene for meg selv, kan være så usosial jeg vil og lese gode bøker og nyte høstmørket med et deilig varmt pledd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...