Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 I dag er jeg endelig høygravid! Så nå er det bare å begynne å glede meg til jeg er fødeklar;)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer!! Jeg kommer etter i morgen:) Når er man fødeklar da?
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Der fikk jeg svar, sto 21 dager lenger ned i ett innlegg:)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer!! Velkommen etter.. Jeg strekker meg etter fødeklardatoen, men det er en stund til enda.. (det er når det er 21 dager igjen eller??)
lucky_mom Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg ble høygravid igår :-) Jammen går tiden fort nå! Og snart skal vi ut i permisjon også...
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, tida flyr!! Selv om det virker lenge til terminen, så kommer nok disse 40 dagene til å være over før man vet ordet av det!! Syns jammen ikke det er lenge siden jeg "feira" at det var 100 dager igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå