Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Junior sitter nede å ser på DVD og spiser frokost. Jul hos Gråtass, og synger bjelleklang så det jomer i hele huset Fikk fri fra barnehagen i dag, så vi har sovet til nesten klokka 10.... Deilig.
Hermelina Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, og du synger med i påvente av juletider? : ) Grøsser litt ved tanken på alle julegavene vi må kjøpe snart!
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Hadde ikke vært meg imot om det hadde vært jul nå snart nei Har bare 5 julegaver igjen
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Så koselig Kunna godt ha pyntet til jul allerede i dag jeg..hehe..men da tror jeg samboer har nekta:) Å julegavene er i box :-) Ha en kjempefin dag
MM med spire Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 åååå... så koselig da... Jeg er så glad i jula... Blir helt rørt Neste jul blir nok helt spesiell... Når jeg skal lage jul for 1 åringen min ))))
Hermelina Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, jeg forbereder samboeren min på at heretter blir det sokker og slips på ham i julegaver, mens alle de andre pakkene under treet går til smurfen : ) Foreldrene hans er helt ville med julegaver, sånn i tillegg til alle gavene fra min familie. Juletreet de siste årene altså, overflod uten like, klarer ikke helt å se for meg hvordan det blir med småknøttet! : )
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Så han tjuvstarta på jula ;D Glæda mæ masse tel jul som alltid... men det e jo masse som må ornes før jul... men har heldivis bærre 8 av 30 julegava igjen... mestpartn e innpakka også... har en bunke med julduka som ligg å venta på å bi strøken... Men æ har en teng æ lura på... har jo termin 19. desember... håpa nu babisn kommer litt før da... men har æ nå finklea æ får på mæ i jula? Har jo ikke peiling på korsn fasongen e da så går jo ikke ann kjøp nå på forhånd... jaja får gå rund i pysjn æ da
mensana Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Her har vi knasket mandariner i kveld og det ble jammen julestemning av det også!! :-)) *gleder meg*
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Å kor godt det hørtes ut med mandarina... men får sekker halsbrann a det å... Ka tru frøkna kor gla ho bi når det kommer "lite appelsin" i huset... Vi ælska mandarina
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Har tænkt litt på det med finklea æ og. Men vi får bære vent å se. Går helt fint å shoppe med fersk baby Junior hadde første kjøpesenter tur da han va 4 daga Ska tidlig krøkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå