Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare MÅ ha pepperkaker! Helst sånne som man ffår kjøpt i butikkene før jul, med rødt lokk!

Problemet er at for første gang kan ikke julevarene komme fort nok i butikkene!

Var på REMA og "tvinget" dem til å gå på lagret og lete etter fjordårets.(var ikke nøye om de var gått ut på dato engang). Hun fant bare 1 boks, og den gikk jo ned på høykant i løpet av samme dag.

Har prøvd å bake selv, men det blir ikke samme smak!

Ganske fortvilet nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke hvor du bor da, men på IKEA er det jul fra den 16. ...

Skrevet

Oh, da blir det litt langt, ja.. Men det kommer sikkert snart der også! Julevarer, altså :-)

Selv har jeg ingen jeg har oppdaget, men på motsatte fronten, liker jeg ikke kylling lengre (litt krise siden det er eneste kjøttet jeg egentlig liker).. Mye fisk om dagen, ja!

Skrevet

jeg har igrunn gått rundt å trodd at jeg ikke hadde noe dilla på ant enn lakris. Men når jeg analyserer litt så har jeg faktisk dilla på ost.. salt ost!! (og høyt bt har jeg også). Ridderost, graddost, fetaost, ostepop... Ja, alt som er ost og saltere enn kjedelige norvegia :) Og det verste av alt er at jeg aldri før har likt fetaost. Nå lager jeg salater hver dag bare for å ha en unnskyldning til å spise det ;)

Skrevet

Hihi, men salater er jo bra, da! Jeg har holdt meg unna feta jeg, for den butikken jeg pleier å handle på har bare en type, og den er ikke merket med pasteurisert... Så da er det fyfy inntil videre.

Skrevet

Hei! Var på rema i går og de hadde begynt å selge sånne krydderkaker med julemønster på :-) det er vel ett tegn på at pepperkakene er like rundt hjørnet? Hørtes forresten j**** godt ut ! :-)

Skrevet

Hu?? nå må jeg ut i kjøleskapet å sjekke fetaen.. pasteurisert? Skal den være det også? Og hvis ikke?? Har spist tre glass fetaost i uken siste tre ukene.. haha..

Skrevet

jeg har dilla på sjokomelk, druer, epler, party-mix(potetgull)

og villa brus:( hehe... men noe sunt her da;)

Skrevet

Alt av melkeprodukter skal være pasteurisert.. Til stor sorg for meg og min yndlingscamenbert.. jaja, snart mars... øøøh

Skrevet

Små runde tomater har jeg fått dilla på.Dem som henger i remser.

cerrytomater tror jeg det heter.Er blitt helt hekkta:)

Skrevet

Hihi, jeg har helårsdilla på cherrytomater jeg, de er jo sååå gode! Men jeg tror ikke jeg skal legge "skylden" på det på lille bebissen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...