Gå til innhold

Kom Mai du milde. Hurra, hurra!

Anbefalte innlegg

Har plukka firkløver i heile sommer og ønska meg eit friskt barn i april/mai 2007, så vi begynte å prøve i juli.

Og no er eg 8 uker på vei!! Hurra, hurra!

Vi har termin 22.mai, bare tre dager før førstefødte blir 3 år. Herlige land, eg føler meg så velsigna!

Tutta mi kom 3 uker før termin, så eg har ein rar følelse på at det her barnet kjem til å melde sin ankomst 10.mai. Aner aldeles ikkje korfor.

Og no ligger eg stort sett heime og ruger, ser på Akutten og spyr. Er 100% sjukemeldt grunna kvalme. og har brekninger DØGNET RUNDT.

Men Gud som eg gleder meg til å møte knøttet. Og som eg gler meg til bollemagen.

Sprer masse, masse, masse kjærlighet, gode tanker og englestøv over dåke alle, for eg er GLAD; GLAD, GLAD!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6564957-kom-mai-du-milde-hurra-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et fint innlegg; jeg føler meg også velsigna som kan få barn og at jeg får det med verdens beste kjæreste, snufs! *blir kjemperørt av alt om dagen...*

Er faktisk også åtte uker idag, med termin alt fra 18-20 mai.

Jeg er også fryktelig uvel, hadde gått ned litt fra normalvekt da jeg var på første kontroll idag - men liker heldigvis to, tre matsorter så noe går jo ned. :)

Gleder meg til jeg blir tjukk jeg også!

Gratulerer til deg, og hurra for oss!

Er ikkje så ektremt følsom endå. Var eg heller ikkje så mykje første gang.

Men herlighet kor såre puppane mine er! Dei har jo allerede vokst seg ut av BHane mine. Og dunk borti dei, så skal eg vise deg hormonellt hissig. Hahaha

Du verden for et fantastsk positivt og herlig innlegg!!

Dette trengte jeg nå!!

Jeg ligger også i sofaen og ruger med bøtta ved siden av meg!!

Er også 8 uker.

Har vært ganske lei meg og deppa en stund pga. formen, men å lese det du skriver minner meg på den herlige premien vi får når dette er over!!! Skulle jo bare vært glad hele tiden jeg og...men....energi...hvor er du??

Smiler og gråter litt akkurat nå....

Lykke til med spiren, du herlige menneske!

Klem fra

Ja, dette var et innlegg å bli GLAD av! :-) Jeg er i 10 uke, men har slitt sånn med å bli gravid at jeg hadde gitt opp og oppdaget derfor ikke at jeg faktisk har barn i magen før for 2 uker siden! Da hadde "alle" trodd jeg var gravid i flere uker allerede....uten å nevne det for meg med ett ord.

Hadde trodd jeg skulle bli overlykkelig hvis jeg ble gravid, men jeg har vært så sliten og kvalm uten å skjønne hvorfor (ja, så ufattelig treg i oppfattelsen har jeg vært) at jeg nesten ikke har orket å glede meg noe.

Når jeg leser innlegget ditt kjenner jeg at jeg egentlig er kjempeglad inni meg, og gleder meg til å få oppleve barnemirakelet som jeg egentlig hadde gitt opp å håpe på.

Annonse

Ble også glad av dette innlegget. Det er fort gjort å fokusere på alle vondter og bekymringer, hvertfall på disse sidene. Men godt at man kan dele det med noen. Jeg er så glad også, og godt å bære på en så flott hemmelighet!

Jeg er bare 7 uker, men har også fått termin 22 mai, er ikke det litt rart? Hadde første dag av siste mens den 14.08.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...