Gå til innhold

Emmeline!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ikke det et søtt navn? Hadde egentlig bestemt oss for Lotta, vi, men nå er jeg litt i tvil.... Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes og Emmeline er søtt, men føler og at det nå blir en variant av poppis navnene Emma & Emilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Emmeline er fint, men det minner litt for mye om Anne Line ...

 

Lotta er kjempesøtt! Hadde gått for det (men det er kanskje fordi jeg ikke kan vurdere Emmeline uansett, niese heter det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, Emmeline er kjempefint! Jeg liker det mye bedre enn Lotta!

 

Og så en kommentar til m+h=mageisk! : Hvorfor i all verden kan ikke du kalle jenta di for Lotta selv om du kjenner en som heter Charlotte?? Greit at man føler man ikke kan bruke samme navn som søsken og nære venner bruker på sine barn. Men Lotta og Charlotte er da uansett ikke så likt! Hvis du liker Lotta, så synes jeg du skal føre det opp på lista di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge er fine, hold dere åpne. Finn kanskje ett tredje og vent på barnet. Vi har vært i tvil om navn på våre, men har kommet fram til noen alternativer fram imot fødsel - også lager det seg liksom når barnet er der!

 

Selv har jeg iløpet av de siste mnd møtt en liten Emmeline og en liten tommeline og jeg syns det var som en fjellbekk gjennom tankene. For Disse navnene er jo liksom alt; radikale og anderledes, kjente og gammeldagse med en viss tradisjon i (tipp) olde-gereasjonen(e). De har tyngde og de er moderne og feminine.... Veldig bra!

 

Lotta er også fint, det har de samme kvaliteter. Ultrafeminint også har det en god porsjon røverdatter i seg også!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...