Gå til innhold

hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle med voksende mager :)

Hvor langt er du på vei og hvor mye har dere lagt på dere?

Jeg er 24+1 i dag og har lagt på meg 2 kg og er veldig fornøyd med det. Men var ingen sylfide fra før, så hadde nok litt å gå på ;)

Bare lurer på om det er nå det starter, og at kiloene bare baller på seg fremover?

Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 28 her. Har lagt på meg en plass mellom 5 og 7 kg:)) Forrigew svangerskap la jeg på meg totalt 15 kg. Helt ok, det forsvant fort igjen:))))

Skrevet

Hadde noen kg for mye når jeg ble gravid(slankekuren gikk i vasken-men det er helt ok)

Er 27+0 i dag...har lagt på meg 5 kg til nå...synes ikke det er så gale, det synes ikke andre som jeg har spurt heller.Men fra nå av skal man visst begynne å legge på seg jevnt... Håper bare det ikke "tar av"=)

Skrevet

Er 23+2 i dag og frem til for en uke siden hadde jeg lagt på meg nesten 2 kg,og ei uke etter altså nå her jeg lagt på meg 2 kg til,så de kommer sånn pluteslig,men kan ikke si at jeg ser de 2 ekstra kg'ene jeg har fått den siste uka...er nokk individuelt,men noen legger vel på seg mest i begynnelsen og lite på slutten og omvendt.

Skrevet

Eg er i veke 21 +1, og har lagt på meg ca. 7 kg. Eter sunt og går tur dagleg. Berre puppene mine veg sikkert 2 kg. ekstra!!!

Skrevet

er 23 + 5 i dag, og har lagt på meg 3 1/2 av 10 mistede. Gikk ned 10 kilo frem til uke 19 pga kvalme og daglig oppkast. Så cs 1 kg pr uke her nå. Legen syns det er helt topp. Han begynner visst ikke å regne "vektoppgang" skikkelig før jeg er på normalvekta igjen. :-) så har litt å gå på før matinntaket må ned. :-) Hehe. noe positivt hvertfall

Skrevet

Jeg er 24+noe og har lagt på meg 7 kg - og som Øoaa har jeg fått mest på puppene! Hvor fortung går det an å bli?

Skrevet

hei... er 22+4 idag... har ikke lagt på meg noe ennå:)

men det kommer nok noe etterhvert kan jeg tenke meg!!

Skrevet

Apropo større pupper hehe:) Mine har også vokst ganske så bra. har vanligvis ganske små pupper, men nå har jeg litt sånn "svulmende kurver" hehe. Og min samboer er bare så fornøyd hehe:))) Han digger det !! Må jo inrømme at for meg som til vanlig er ganske flatbrøsta speilegg liker jeg å få oppleve å ha "kløft" blant annet..... hehe:))))))

Skrevet

Hei ja...jeg er 27+2 dager..har gått opp 7kg til nå...hadde egentlig behov for å gå opp litt...var veldig tynn fra før av...men syntes avlikevel ikke det er for mye jeg altså...med førstemann gikk jeg opp 36kg totalt...gikk alt ned igjen på 6mnd....men har ikke såååå veldig lyst til å bli sååååå stoooor nå...så derfor gjør jeg ting veldig annerledes denne gangen...er mye mer aktiv selvom jeg har en helv... bekkenløsning...det er sååå sinnsykt vondt og ubehagelig...det er nok mest puppene som har vokst seg tunge hos meg også...

Skrevet

Jeg er i uke 13, og har gått opp 1 kg:-)

er ganske fornøyd med det jeg, men prøver å leve sundt, selv om det er vanskelig:-)

men skal skjerpe meg, har flytt ut litt i de siste dagene nå. Skal ut å gå meg tur om en times tid, det blir deilig...

Skrevet

Jeg er 17 uker på vei og har lagt på meg 3,5 kg.

Skrevet

jeg er i uke 14 har lagt på meg ca 1,5 kg.. føles som mye mer.. har blitt endel ekstra på puppene også begynner magen å vises så smått. trodde ikke dette var så mye jeg, men når jeg ser dere andre her så er det kanskje det..??

er veldig gla i mat, men trener ca 3 ganger i uken.. det får gå som det går.. får bare håpe det bare kommer av igjen etterpå...

Skrevet

Er i uke 18 og har lagt på meg 9 kg allerede. Lever sunt så er litt deprimert at jeg har lagt på meg så mye allerede.

Skrevet

Jeg er i uke 19 og har lagt på meg 2,5 kg. Egentlig fornøyd med det, og håper jeg ikke plutselig går opp sykt mye =)

Skrevet

Jeg er i uke 23+4 og har lagt på meg 3 kg. Jeg har også litt å gå på fra før, men jeg er ikke så opptatt av vekta igrunnen. Det er så individuelt hvor mye man legger på seg, alt trenger ikke være fett. Mange får mye vann i kroppen og det forsvinner jo fort etter fødselen.

Prøver å leve så sunt som mulig, men sprekker jo innimellom - kan få vannvittig kick på sjokolade :P

Skrevet

Oy! Tror jeg har lagt på meg mest her jeg altså!!! Jeg har lagt på meg 14 kg, og er i uke 28!!! Uff!!!! Men jeg var jo veldig aktiv før og trente mye, det gjør jeg jo ikke nå lengere pga vond rygg og bekken problemer... Og så har jeg jo fått dilla på kebab og popcorn og alt som er usunt... sukk! Men det går nok like fort av igjen håper jeg! Jeg skal trille rundt med vognen hele tiden!

Skrevet

Uansett hvor mye man går opp i svangerskapet er jo både ammingen og ikke minst trilleturene man oftere tar med på å hjelpe deg på vei igjen..jeg gikk som nevnt tidligere opp 36kg med førstemann totalt...men gikk så lange turer og ammet...så det forsvant heldigvis fort...jeg er bekymret nå pga at jeg ikke ønsker å gå like mye opp denne gangen..men nå har jeg heller ikke gått opp så mye enda da...skal vel litt til for å klare å gå opp så mye denne gangen..jeg spiser overhodet ikke godterier eller søtsaker denne gangen...fryser jeg på noe søtt spiser jeg knaskegulrøtter...det er superdigg....er i uke 27 og har gått opp syv kilo så langt..stortsett bare magen og brystet jeg har lagt på meg litt ekstra vekt..

Skrevet

Jeg er 25+1 i dag og ligger fortsatt under startvekten pga mye svangerskapskvalme (som fortsatt er tilstede). I forrige svangerskap la jeg på meg ca 8 kg, så kiloene kommer nok etterhvert - magen er i hvert fall veldig stor, for ligger over det skraverte feltet på symfyse-fundusmål.

Skrevet

Er 14+5 i dag og minus 2 kg. Men hadde 6 svangerskapskg fra forrige gang hengende igjen, så ingen fare...

La på meg 24 kg sist, men har satt en grense på 10 denne gang! Håper jeg klarer det=l

Skrevet

12+2 (vet ikke helt om jeg hører til her eller der) og har gått ned tre kilo pga. kvalme og at jeg ikke orker noe som er søtt eller fett. Praktisk når man har en del å gå på fra før... I forrige svangerskap gikk jeg ned seks kilo og opp igjen sju - så det ble pluss en totalt. Sånn går det når man plutselig ikke orker å leve usunt lenger ;)

Skrevet

Jeg er 20 uker på vei og har nå lagt på meg ca 5 kg. Vet ikke om det er normalt (alt er vel normalt...). Har hatt til tider veldig god appetitt. Før jeg ble gravid var jeg normalt slank. Prøver nå å trene regelmessig, men matinntaket kan kanskje til tider være stort...

Skrevet

Hei! Man skal da legge på seg når man er gravid! 5 kg er ikke mye!!! Jeg har lagt på meg 13 kg og er i uke 25! Jordmor mente at det er helt normalt, og ingen grunn til bekymring!!! Har gått opp fra 59 kg, og regner med at jeg kommer dit igjen!:-) Men ikke på en stund..... Mange er mer sulten osv... og dette er da virkelig ikke tiden der man skal slanke seg! Men lurt å ligge mest mulig unna sukker da.... Ikke like lett bestandig... Lykke til:-)

Skrevet

Jeg er 23+4 og har lagt på meg 2,5-3 kg. Hadde ikke sååå mye å gå på fra før (159 ca, 49,5 kg). Alt er normalt, tror jeg. Det viktigste er at knøttene der inne har det bra, og at vi ikke er alt for bekymret for vekt!!

Skrevet

Jeg har lagt på meg 4 kg nå og er i uke 24+6. Helt greit det syns jeg. Hadde en startvekt på 58 kg og 174 cm høy så de får komme de kiloa som vil, bare snuppa i magen har det fint er jeg fornøyd. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...