Gå til innhold

Vært på kontroll hos legen idag, 29+6!

Anbefalte innlegg

Og alt ser ut til å stå bra til med både mor og barn! : )

Bortsett fra at jeg kan ta en jerntablett om dagen til neste gang jeg skal dit.

Gått opp 2kg siden jeg var hos jordmor for tre uker siden,

stabilt blodtrykk,

ikke hevelser,

leie/bevegelser H2(?, hun trodde hodet lå ned, men ikke helt sikker)

149 hjerteslag i minuttet

Lille rakkeren sparket rett i mikrofonen på måleapparatet :D

Men hun legen klemte jammen hardt på babyen der inne, jeg er redd for at jeg skal knekke nesa eller en arm på stakkaren når jeg klemmer og kjenner litt!!

Nevnte det med at det er så stort avvik mellom menstermin og UL-termin og da sa hun at neste gang, i uke 36, så skulle hun få kollegaen sin til å ta en UL for å sjekke hodeleie og størrelsen : )

Fortsetter under...

Ja, jeg har menstermin 1.des og UL-termin 17.des og overtidstermin nyttårsaften! Er litt redd for å gå veldig over og få en veldig stor unge, mamma sine 5 barn varierte mellom 3,9 og 4,6 kg og hun gikk to uker over med fire av fem!

Godt at alt er bra! :-) Du må være litt forsiktig med jerntablettene. Jeg kan ikke bruke det for da "låser" magen seg helg og jeg får problemer med å gå på do... Dette er svært vanlig med jerntabletter... Du får prøve det ut å se hvordan det går.

Annonse

Har tatt det før, og da har det gått bra, så krysser fingrene med det nå og! Har heldigvis ikke hatt noe særlig problemer med den "bissnissen" under svangerskapet! Spiser biolayoghurt med spesial K, eller hva det heter, til frokost flere dager i uka, og er ganske sikker på at det har noe med saken å gjøre og holder magen i orden! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...