Gå til innhold

Tummy tub?

Unnemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i tvil om vi skal kjøpe en vanlig badebalje, eller en Tummy tub.

Noen som kan hjelpe meg med sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg Unnemor,

Har ingen erfaring, men tror jeg skal ha begge deler... Dvs. jeg skal ha stellekommode med badebalje i, og så har jeg hørt så mye "skrøyd" om Tummy tub'en at jeg vil ha en slik også :).

Skrevet

Hei, MKS-71......hvordan er formen?

Takk for tipset, har ikke tenkt på at jeg kan ha to, he, he.... Lurer litt på hvordan jeg skal holde babyen i Tummy tuben, den er jo litt smal i forhold til en balje. På den andre siden har jeg også hørt mye skryt - men ikke helt hvorfor :-)

Hadde vært moro å treffe dere i går, var det kjekt?

Jeg satser på å komme sterkere tilbake!

Klem :-)

Skrevet

Hei igjen Unnemor,

Formen er fin, og magen vokser...he, he :).

Har hørt at de bruker Tummy tuben på fødestuer, eller så kan man jo høre med de i butikken om hvoran man holder babyen...

Det var like kjekt på cafe i går som sist, og vi gleder oss til å se deg og prinsessen!

Klem :)

Skrevet

Jeg hadde tummy tub til min første jente, brukte den noen få ganger, fant ikke helt ut av hvordan jeg skulle klare å vaske babyen samtidig som jeg holdt henne. Så den har jeg gitt vekk - for meg funker det mye bedre med en vanlig vaskebalje.

Skrevet

Takk skal du ha, veslepia! Har lurt på akkurat det; hvordan klare å holde samtidig som jeg skal vaske..... Det blir nok bare en vanlig balje på oss.

Skrevet

Jeg forsøkte med tummy tub til min førstefødte, men hun like den ikke i det hele tatt. Etter flere mislykkede forsøk kjøpte vi en vanlig plastikkbalje ... Den var hun fornøyd med! Det følger med bruksanvisning til tummy tub, med forslag til "badeposisjoner". Det hele er nok veldig individuelt! Vi har fortsatt tummy tuben - kanskje jeg forsøker å bruke den på nr 2 også.

Skrevet

Takk til deg også, Lutitia! Det du sier bekrefter det jeg har trodd. En annen ting er jo at man får bedre blikkontakt med babyen i en vanlig balje.

Skrevet

Hei, hei, hei,

jeg har ingen erfaring med tummy tub jeg er bare innom her for og ønske deg lykke til på fredag. Jeg skal tenke på deg.

Åh, som jeg misunner deg som snart er i mål.

Håper vi får se deg og prinsessen etter hvert.

:o)

Skrevet

Hei igjen,

Tror jeg også dropper tummytub'en foreløpig... kjøper heller en badepute som man kan kan bruke i badekar og badebalje, sjekk link for mer info:http://www.designimport.no/pom_batia.html . Litt dyr, men må bare prøve den... Vi har stort hurricane badekar hjemme, med god plass til 2 voksne :).

Ellers må jeg også bare ønske deg lykke til jeg på fredag Unnemor, gleder oss til å få hilse på Selma... når det passer :).

Skrevet

Tusen takk; MKS! Gleder meg og er veldig spent, fredagen kan ikke komme fort nok :-)

Skal sjekke ut linken.

Ønsker deg lykke til videre! Håper du er i fin form :-) Klart vi må møtes!

Klem

Skrevet

Har ikke erfaring selv, men har undersøkt litt for å finne ut hva jeg skal kjøpe selv. En venninne av meg sa det på denne måten: "Det er den dyreste vaskebøtta jeg noen gang har kjøpt!" *fnis* Tror nok det blir vanlig balje på meg også, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...