Gå til innhold

Bare en uke igjen......

Unnemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

....til vi får treffe babyen vår :-) Har endelig fått ny dato for keisersnitt!

Rart at svangerskapet nærmer seg slutten. Er ikke lei, men gleder meg selvfølgelig utrolig mye. Er også spent på hvordan det blir å få en baby i hus - nesten seksten år siden sist!

Ha en fin dag alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OII! d hørtes spennende ut..plutselig er h*n der.. jeg er ikke klar enda ,føler jeg,men det er jo 4 mnd til så..men d kan jo skje fortere..

Lykke til.. =)

Skrevet

Hei på deg :)

Tenk bare en liten uke igjen, selv har jeg 3mndr. igjen.... Lykke til, og så håper jeg at du får tid til å ta deg en tur på "cafe i stavanger" når prinsessen er kommet!

Lykke til igjen :)

Skrevet

Tusen takk :-)

Både gleder og gruer meg......hadde hastesnitt sist (med full narkose), nå blir det med spinalbedøvelse. Håper det blir en positiv opplevelse.

Litt av en dato jeg har fått; fredag den trettende :-) Moren min sier det er en lykkedag i vår familie, he, he.....

Lykke til videre med svangerskapene!

Skrevet

Hei. Lykke til ! Det går nok bra. Fint med spinalbedøvelse, blir mer ro over det da. Godt å tenke på at man snart har ei skjønn, lita prinsesse i fanget. Har du alt klart nå da ?

Skrevet

Hei Unnemor!!

Enda kortere igjen for meg. Skrives inn idag, og skal ha ks. til mandag:-))

Gleder oss stort, snart 12 år siden sist for meg, så føler meg litt sånn 1. gangs igjen.

Ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

Lykke til på mandag, Ventos! Håper helgen går fort for deg ;-) Jeg føler jeg må fylle dagene mine med forskjellige prosjekter nå den siste tiden, bare for å få dagene til å gå. Er ikke lei, men veldig spent.

Skal tenke på deg mandag :-)

Anita65; her er alt klart, ja.....det eneste vi mangler er bleier.

Lykke til videre :-)

Skrevet

Oj, det blir spennende!

Selv skal jeg ha planlagt KS om 24 dager og jeg gru-gleder meg...

Jeg er spent, hvem er Baby som har bodd der inne så lenge?

Lykke til forresten!

Skrevet

Takk for lykke ønskninger unnemor:-)))

Ble innskrevet igår, men har perm nå i helga og fram til mandag morgen. Skal bare innom sykehuset imorgen å få en sprøyte. Fikk vite at ks blir tatt ca kl 09.30 mandag, så det kommer til å bli en laaang natt og morgen. Men...den som venter på noe godt....osv...:-))))

Blir spennende å høre hvordan det har gått med deg til torsdag også. Blir vel uten nett noen dager til uka, så ønsker deg masse lykke til torsdag:-)))) TVI TVI!!

Klem fra spent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...