bollenr3 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 var hos jordmor i dag. ble strippet og hadde 2 cm åpning.... tror dere det betyr at babyen snart kommer?? nå er jeg rett og slett VELDIG KLAR for fødsel.. hadde termin i går..
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Heisann. Jeg krysser iallefall fingrene for deg... Høres iallefall ut som noe er i gjerde da... Lykke lykke til..
bollenr3 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 takk for det=) hvordan går det med deg..?? skjer det noe, eller er det fremdeles like stille..??
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Merker absolutt ingen ting... Blir helt fortvilet jeg. Er bare så ufattelig klar... Skal til akupunktur i dag så får vi det om det kanskje kan hjelpe litt... Spurte min lege på mandag om han kunne strippe eller modne meg litt, men den lille jenta mi er visst ikke langt nok nede i det lille bekkenet for å få noe effekt av det. Men han sa det var utrolig effektivt, så jeg har troen på deg nå jeg:-) Plutselig så popper det vel opp en melding her om at ting er i gjerde hos deg. Spennende :-) Jeg krysser fingrene.
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Hei hei =0) Ble strippet i går , hadde termin 3.okt... Her skjer det ingenting, er så skuffet og lei :-(
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 eg hadde 2-3 cm åpning når eg ble strippet... hadde ingen tegn til fødsel i det hele tatt.. men jordmor strippet meg til 4 cm og riene startet med en gang...tidlig dagen etter var gutten ute:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå