Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er så fryktelig redd for nok ett negativt resultat. Er nå 2-3 dager på overtid (noe som i seg selv er veldig uvanlig når det gjelder meg), men jeg vet at jeg ganske sikkert hadde eggløsning for nøyaktig 14 dager siden, så jeg var forberedt på at mensen skulle kommer i går eller idag. Jeg har hatt mensmurringer i et par dager nå, både i ryggen og i magen, men tante rød har ikke vist seg ennå. Jeg blir sprø av dette. Kan vi virkelig ha klart det på egen hånd etter 4 år med prøving, 2 inseminasjoner, 2 prøverør og beskjed fra legen om at sjansene er minimale på grunn av mine dårlige egg..? Jeg klarer ikke tenke på noe annet, løper på do hele tiden og sier til meg selv at "Neida, ikke innbill deg noe!"

Mannen min har bursdag idag, og tenk å kunne overraske ham med en slik nyhet - det er mitt høyeste ønske!

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver inn her, måtte vel bare få ut noen tanker, for jeg har ikke sagt noe til noen. Takk for at dere er der!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6564624-t%C3%B8rr-ikke-teste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva? Jeg synes du skal teste jeg. Det er jo ikke noe bedre å gå rundt å lure på hva som skjer heller. Det er nesten bedre å fa et svar tror du ikke det? Og tenk om du er gravid da???!!! Det er flere historier der folk har fått beskjed om at de har minimale sjanser for å lykkes, men som faktisk får det til på egen hånd!!

Hold oss oppdatert!! Dette er jo spennende!!

Krysser fingrene for at du har en spire på gang!

Klemmer

ja, test Mallen!! Det hadde jeg gjort. Er enig med Minni79. Bedre å vite (selv om det er litt deilig med håpet også).

For hvis du er gravid, finnes det ikke bedre gave til mannen din!!

Jeg krysser fingrene for at du er gravid!!! Håper inderlig!!

Lykke til!!

stor klem

Tenk om du er gravid da:o), det kan jo hende hvis du er mange dager over og ikke pleier å være det.

En venninne av meg fikk også beskjed om at de måtte inn til assissitert befruktning, hun har pcos og nesten aldri mens. Men så byttet hun en veldig stressende jobb( sjefen var vel egentlig gal) og dermed satt det:o)...........

Håper vi får høre om du tester...

Lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...