Gå til innhold

Ny her jeg :) Hvem er dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gml.er dere og hvor er dere fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er 22 år ( blir 23 i januar) kommer fra nordland og bor på en plass som heter Sortland.

Har en jente på 2 år og 7 mndr og venter nr 2 i februar 07;) har termin den 12 februar;)

Skrevet

Hei og velkommen!!

Er 26 år fra Bergen, venter nr. 2 i begynnelsen av april. Er altså 14+4 idag...

Har en datter fra før på 3 og et halvt år og samboer har en datter fra tidligere forhold på 9 år.

Så denne blir da min andre og hans tredje!! :)

Skrevet

Hei!!

jeg er ei jente på 24 år som bor i folldal, oppland. har termin 19 april så jeg er 13 uker på vei, du da? helt ny på siden jeg også!!skal på ul på lillehammer 16.nov, gleder meg sånn til å se liv!!!!!!!!

klem

Skrevet

Hei hei og velkommen inn hit:=) Jeg er 32 år, har en gutt på litt over 2 år, venter ei tulle 01.01.07 og bor på Nøtterøy:)))

Skrevet

Heisann, jeg er 29, har to gutter fra før på 3 og 1 år, termin i beg. på mars. Ultralyd den 20 okt. gleder meg.

Er fra Trondheim

Skrevet

Hei og velkommen!! Jeg er 23 år og venter nr en :) Bor i Bergen og har termin 25 januar. Vi gleder oss stort til den lille bebissen kommer ;)

Håer du får et strålende 2.trimester!!

Skrevet

Hei du.

Jeg er 27 år, og venter førstemann. 25 uker på vei...

Skrevet

hei... jeg er 19 år, blir 20 i mars... kommer fra askim, men bor i skiptvet(østfold) vi venter vår første.. 22+4 på vei. har termin den 6 februar 07:) vi gleder oss masse...

velkommen:)

Skrevet

Hei og velkommen ;o)))

Er 31 snart 32. Venter nr 4 i januar. Bor i Oslo.

Enn du????

Skrevet

hei jeg bor litt utenfor bergen. har termin 11 mars og har en gutt som akkurat er 9 mnd fra før.

Skrevet

Hei og velkommen:)

Jeg er 31 år (fyller 32 før knøttet kommer), gift og bor i Oslo. Jeg er førstegangs og venter en liten gutt, terminen er 12. januar.

Skrevet

Hei jeg er 24 (snart 25) er fra Finnmark. Venter nr2, har ei tulle på 3,5 år fra før... er 12+6 nå

Skrevet

Hei er 22 år fra sandefjord. Vi venter første, og er 23+3 i dag...:)

Velkommen...:)

Skrevet

Velkommen hit!

Jeg er 24 år og bor i Oslo med min mann. Har termin 23. mars. Du må fortelle litt om deg selv du også snart da!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...