Gå til innhold

god morgen jenter;o)

*panama* med to søte små

Anbefalte innlegg

Skulle bare bestille meg tester jeg,men må liksom innom her en tur og sjekke hva som skjer..Avhengig,hvem jeg nei??*flau*

Lykke til alle dere som skal teste i dag!

Jeg har plassert vesla i badekaret og sitter ved siden av henne med laptop`en og bestiller tester;o) Er så kjedlig vær ute ,så da må vi prøve å finne på noe morro inne i håp om at regnet gir seg snart..

Selv har jeg veldig vondt i magen og håper og tror det er festesmerter,men er redd det bare er innbildning..Men vi får se,skal vel klare og holde ut til 14 okt

Ha en strålende dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6564331-god-morgen-jentero/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen til deg også panama=)

Ønsker deg også en flott dag. Ikke noe godt med vondt i magen. Håper dette er et positivt tegn da.

Må du kose deg masse med vesla di. Så nå skal du ha graviditetstester klare? Hehe. Krysser fingrene for deg.

Klem

God morgen til deg panama, jenta di og alle andre damer her!

Her er det foreløpig en strålende tr- fri dag. Ikm er en av dagene nå- igår, idag eller i morgen, så tiden går så saakte...

Jeg har også vært litt uvel i magen, men jeg er sikker på at det er fordi jeg er gravid, IKKE fordi jeg forspiste meg på kinamat i går...haha

Satser på at det er festesmerter da panama, lykke til den 14.!

God morgen til alle sammen ja=o)

Avhengig du?? neeei.... Jeg er?? jaaaa=o) hehehe

Ja, det er et skikkelig dritt vær ute ja...

Men jeg mååå bli inne fordi jeg har en syk guttebass... han fikk plutselig feber i natt... Og han hadde feber oppi 40.. Og det er veldig, veldig sjeldent han har det... Hatt det bare en gang før stakkar...

Vondt i magen ja....mmmm... Kan være festesmerter ja=o) Har også au i magen og ryggen min, men dette er IKKE sånne smerter jeg har lyst på...=o( Tr er på vei innover...

Vel det blir spennende å se på lørdag da, om en uke...=o)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...