Mozze Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei, Har skrevet inn her før uten å få svar,men håper på bedre lykke denne gangen! Pusen vår,en sølvgrå kastrert 41/2 år gammel hannkatt har vert borte siden søndag. Noe som er høyst uvanlig for han,har kunn vert borte 1 natt før. Vi savner han så UTROLIG masse og engster oss enormt for hva som kan ha skjedd! Kan noen hjelpe oss med informasjon om hvor han er,hva har skjedd,er han i live,kan du føre han hjem etc? HÅPER VIRKELIG NOEN KAN HJELPE OSS DENNE GANGEN!!!!
mamman til snupp Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Er han fortsatt borte? Min katt var borte en gang for ca 3 år siden. Da ringte jeg ei hyggelig dame som heter Anna Lisa Eknes, og det virker som det hun sa stemte, katten min kom ihvertfall hjem samme kveld. Jeg har ikke nummeret hennes lenger, men kanskje du finner det hvis du søker på nett. Hun bor i Sverige, men den svenske telefonkatalogen ligger sikkert også på nett. Uansett så håper jeg katten din snart kommer hjem!!
Mozze Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk for tipset! Har ring noen spåere,men finner han ikke. Håper virkelig noen her kan prøve å hjelpe...vår lille datter på 3 år savner han masse. Alle vi har snakket med sier han er i live,men vi finner han ikke. VÆR SÅ SNILL NOEN HJELP OSS!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå