syvendehimmel, igjen, Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Sitter her og vil så gjerne bli ferdig. Har blitt forespeilet at lillegutt ville komme før termin grunnet størrelse og at storebror kom 5 dager før. Dessuten ligger magen snart mellom knærne, har forresten gjort det i snart 2uker. Skal til UL i dag for å sjekke modning og barnets størrelse. Åssen er det med dere andre med termin i dag?
bollenr3 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 hehe... ja jeg hadde termin i går og går bare her å venter.... ble strippet i dag.. og håper det vil hjelpe....!!! lykke til på UL og håper du snart kommer i gang!!
syvendehimmel, igjen, Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 å så spennende da. Håper jeg og er moden nok til å bli strippet i dag. Lykke til skal du i alle fall ha...............
Laura - snart trebarnsmor :) Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Termin i morgen, men har ingen hast. Har hatt få plager i svangerskapet og er fremdeles i god form. Nyter så lenge jeg kan å kjenne bevegelsene i magen, tenker at den lille gutten vår har det bra og at ting vil begynne å skje når han er klar for det. Selv kom jeg 12 dager over termin, så jeg har hele tiden hatt et avslappet forhold til termindag. Vi har mye igjen å ordne pga omfattende arbeid på huset, så det er egentlig greit at han ikke kommer før vi får ryddet plass til alt, vasket ned, osv. Spennede og hektisk tid. Ønsker dere andre lykke til!
Minesmå:)+en til! Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Eg har termin og vil han han ud!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå