Gå til innhold

Funnet oppskrift på utrolig flott vognteppe!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. For dere andre som er interessert i å strikke vognteppe; I Sandnesgarn sitt temahefte 11 med toving er det et kjempestilig teppe. Helt ulikt alle andre tepper jeg har sett, som blir veldig søte og tradisjonelle. Ble så glad da jeg fant denne oppskriften i garnbutikken, og så i slike farger som jeg bare elsker: turkis, eplegrønn osv. Det strikkes i firkanter som deretter sys sammen, så det er litt kjedelig. Men, resultatet ser helt nydelig ut på bildet, så pytt-pytt : )

Det er også oppskrift på lue, votter, tøfler, vesker m.m. i heftet. Fikk noen julegaveideer der gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne strikke jeg...

Skrevet

I hvilken garbutikk fant du det??hørtes spennende ut!!!

Skrevet

Alle som kan strikke vanlige rett og vrang masker klarer dette teppet. Det er bare firkanter i ulike farger, så en må strikke rett ene veien og vrang tilbake. Ellers går det jo an å la seg inspirere av bildet og sy lappeteppe hvis en heller vil det?

Skrevet

Takk for tips, dette skal jeg sjekke nærmere. Er ikke noen kløpper på strikking så det er flott at det er enkelt.

Strikker et ammeteppe av alpakka ull nå, men er snart ferdig og brenner etter å starte på noe nytt:)

Skrevet

Tusen takk for inspirasjon!!nå skal jeg skjekke nettsiden, så kan jeg ta frem strikepinnene!!!

Ha en fin dag!!

Skrevet

Bare hyggelig : )

Dessverre kunne jeg ikke finne det aktuelle oppskriftheftet på nettsidene deres. Kanskje det er helt nytt? Lykke til og kos deg med strikkingen!

Skrevet

Da vil jeg tipse om et sengeteppe som jeg falt helt for!

http://www.margaretha.no

Inne på nettbutikken, under baby er det er nydelig sengeteppe som skal broderes. Det er et fint bilde i duse, fine farger og det står sweet dreams på.

Skrevet

Akkurat dette vognteppe falt jeg også for da jeg kikket i brosjyren i butikken her en dag! Utrolig fint, tenkte å strikke ett. Satser på at det går fort å strikke det...

Skrevet

Er på lapp nr 2 nå (av 30). Tok bilde av brosjyren og la inn på album, se under nicket mitt : )

Skrevet

Til deg som ikke fant opskriftsheftet; Det er i det siste tove-heftet fra Sandnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...