Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har den siste mnd vært plaget med skikkelig hard mage..så ille at jeg blør skikkelig og det er vondt å gå på do(sorry detaljer)....først trodde jeg at jeg var gravid spesielt siden jeg som regel sliter med det motsatte og at min mor hadde akkurat det samme da hun gikk gravid. Dessuten prøver vi jo å bli gravide også da... Men jeg fikk mensen...kan jeg fremdeles være gravid? Det rare var at mensen kom en uke for sent og varte kortere.....og i tilegg er jeg kvalm og har ingen matlyst. Jeg testet negativt den uken jeg forventet mens...men dette er så forvirrende....hva tror d Er det forresten vanlig å ha samme symptomer som sine mødre?
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Mange har lignende symptomer som sine mødre, men ikke alle. Hard mage og hemorroider er ganske vanlig i svangerskapet, men man kan også få det uten å være gravid. Det kan jo hende du er gravid, at det bare var for tidlig å teste? Jeg ville tatt en ny test for å vite det sikkert, og kanskje en tur til legen for å få undersøkt og behandlet den såre, blødende baken....God bedring!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Hard mage kommer gjerne etter noen uker i svangerskapet og ikke med en gang. Tror det er tilfeldig om man har samme symptomer som sin mor. Jeg har ikke det. Hvis du blør mye er det nok dessverre mensen du har fått. Håper du lykkes etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå