Gå til innhold

Merkelige greier...eller?!

tyrjente76*mammatil2imars10*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde ELslim på søndag og mandag, ikke noe tirsdag og onsdag, men idag derimot...ja ja er vel ikke annet å gjøre enn å stå på (i senga) hi hi

må si akupunkturen fikk fart på sakene ja..;)

jippiiiii

vil forøvrig GRATULERE alle nygravide her inne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ståpå!!! *ler*

Lykke til!!

Skrevet

...men jeg får bare negative el-tester

skal sies at jeg ikke har testa hver dag da men...

Skrevet

mmm.. er bare å være flink å kose litt ekstra... jeg har ikke noe svar på det....

Skrevet

test med el-test i ettermiddag og i morgen ettermiddag! el testen trenger du ikke å teste med om mornigen...

Skrevet

tyrjenta!!

Da er vi i samme båt!! Har bare fått negative tester jeg også, har t.o.m testet 2 ganger per dag for å være sikker på å ikke gå glipp av LH-stigningen!! Men har hatt el-slim i flere dager og tempen steg igjen i dag!! Merkelige greier!!

Skrevet

jau jau..jeg satser på at el-slim=eggløsning og driter i hele testinga og kjører på litt ekstra..;) rett og slett

Skrevet

Me to!! Gubben får bare stille opp igjen i kveld altså!! Tror ikke jeg gidder å teste neste pp, hvis jeg ikke slipper unna...

Skrevet

min kjære må også stille opp;)

jeg prøver å ikke la det føles så veldig som sånn pliktsex da

det liker jeg ikke..he he

Skrevet

stå på tyrjente!! Jeg har fått besøk av tante grusom så jeg hopper rett inn i 4pp nå.

Skrevet

hei hei Håp

søren og...j*vla tanta...!!!

men sjansene bare øker de etterhvert som tiden går vettu -og kroppen er klar;)

Skrevet

Endelig litt action da, Tyrjente! :o) Så bra at litt alternativ behandling har satt fart på sakene. Hos meg har også den innpåslitne tanta kommet, hele 3 dager før tida, så nå er jeg over i min 6 pp...SUKK! Håper det skjer noe på din front, nå da!

Lykke til, og kos deg med kosen! ;o)

Skrevet

Tyrjenta!

Jeg bruker å ha regelmessig syklus, har el rundt dag 14-15. Men denne syklusen er helt kjempe rar. Hadde elslim dag 11 og 12 (hadde ikke positiv eltest, det var to streker der, men elstreken var svakere enn kontrollstreken - dermed neg iflg Persona) i dag har jeg ikke elslim og bare en strek på testen, ikke positiv nå heller... Lurer på om jeg har hatt tidlig el da, eller om jeg også får tilbake slimet og at el kommer til vanlig tid..?

Rare greier for oss i pp 4.....

Skrevet

jøss...alt er mulig

(har sagt det før og sier det igjen)

men det ble ingen action på oss i går..HAN sovna fra hele moroa

nå er jeg deppa

og idag skal han på jobbintervju ang en jobb hvor han er borte 12 dager og hjemme 8

nei nei nei det vil jeg ikke

det går bare ikke

*lyst å gråte*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...