Gå til innhold

Kan dette være normalt? pleace, trenger råd her

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 4 dager over IKM.

LadyCompen min har gitt opp å spørre etter mens.

Tappen min er helt lukket, brystene er vonde, kjenner godt at det "skjer noe i magen", har kvalmen, hodepine osv.

Har tatt 5 tester nå, de er alle positive, men streken blir ikke sterkere!

hvorfor blir den ikke det?

ser godt at det er en strek, kan ikke ta feil der, men den blir jo ikke tydeligere.

Fikk min første positive test for en uke siden i dag.

Hva er det som skjer? er dette normalt?

Fortsetter under...

Kommer helt sikkert an på hvilke tester du bruker, noen får vel ikke helt tydelig strek i det hele tatt uansett hcg-nivå. Slapp av, er nok heller testene som er av dårlig kvalitet, ta en cb digital hvis du ønsker 100 % sikkert svar ! (men fem tester med svak strek betyr jo gravid da).

jeg har brukt de derre billigtestene.

*fysjameien* he he.

noen som er veldig fornøyd med dem her, og andre som mener at de ikke holder mål.

har bestilt 3 sånn tester som lyser gravid når de er positive. cb tester :)

får bare vente på at de kommer i posten tror jeg.

Men er skikkelig skummelt å skulle ta dem. vet ikke helt hvorfor.

Kan det være at jeg bare har lavt hcg nivå?

cb testene viser vel riktig resultat nå som jeg er 4 dager over IKM?

Jeg tok Clearblue og fikk enten ingen strek eller veldig svak. Så prøvde jeg den digitale og der stod det tydelig GRAVID: Synes denne var bedre jeg da, og de to neste viste det samme så da dro jeg avsted til legen og fikk det bekreftet. Like greit. Jeg kommer til å bruke digital neste gang også!!

Slutt å test så fælt - en positiv test er en positiv test!!! Gratulerer! Bestill deg en legetime og ta med en urinprøve og få det bekreftet der, eller kjøp en CB digital og se at det står gravid! For du er jo gravid ;)

Kan hende streken ikke blir tydeligere med de testene du bruker; Og dessuten: Hva er poenget?

Det som er normalt er å glede seg over at testen er positiv og bestille seg en legetime - ikke gå rundt å plage deg selv slik!!!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...