Gå til innhold

Tips for å bli gravid c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd i 20 pp tenkte jeg at nå må jeg prøve ALT!!Så jeg bestilte tid hos soneterapaut og tankefeltterapi.Jeg var hos soneterapaut 5 dager etter eggløsning.Hun trykte på punkter for hormonene og stimulerte livmoren for at den skulle bli blodfylt og for at egget skulle feste seg.Hun behandlet også min frykt for å ikke bli gravid med tankefeltterapi.Etter mitt besøk hos henne har hverdagen vært lysere og jeg tenkte ikke så mye på det at jeg ikke ble gravid,stresset ikke med det.Bare 6 dager etter timen hos soneterapauten lyste det et klart pluss mot meg c",)

Dette anbefaler jeg på det varmeste C",)

Det eneste du må passe på er at terapauten har godkjent utdanning og at diplomene henger oppe,slik at du kan se dem.For å være godkjent er de også tilknyttet en forening(husker ikke navnet).Det er altfor mange som tar et kveldskurs og tror at de kan praktisere soneterapi!!Det er tross alt folks ve og vel de skal jobbe med C",)

I den perioden det klaffet spiste jeg også Wild Jam fra eggløsning,B-vitaminer mot stress(helsekost),salvie te på kvelden(apotek),E-vitaminer og slimløsende hostesaft c",)

I tilegg til dette prøvde jeg å STRESSE NED med varme bad og stearinlys,leste ei god bok og leide meg en god film c",)

Så lykke til alle sammen,ønsker at det snart sitter en spire hos dere c",)

*********************************************************************************************************************************************************************************************** Sender dere masse babystøv ********************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! :)) lykke til videre! :))

takk for tips :)

Skrevet

Gratulerer så mye - det var det vel unt!!

Og det siste der med å stresse ned - ja om ikke du hadde blitt gravid så høres jaffal det deilig ut å gjøre noen dager i uka!!! *s*

Lykke, lykke til de neste 9mndene!!! Ønsker deg et smertefritt svangerskap og stolthet av gravidkroppen :oD

Skrevet

Gratulerer saa masse!! :)

Takker for babystoevet!!

Vi kommer snart etter!!

Skrevet

Gratulerer så masse fra meg også...

Suger i meg babystøv og håper jeg springer deg i helene...

Klem fra..

Skrevet

Gratulerer såå mye Ü

Godt gjort å klare å stresse ned etter en så lang ventetid. Har tro på sånne metoder, får prøve selv etterhvert om det ikke klaffer snart, og uansett har ingen vondt av litt avkobling og avstressing ;)

Massemasse tvitvi til dere :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Etter 20 pp er det virkelig fortjent.

Jeg lar dem med flest pp forsyne seg først av babystøvet så kan jeg heller vente til neste dose c",)

Skrevet

grættis!!

nå var det endelig din tur:-)

Skrevet

gratulere:) kjempe bra at det var din tr nu siden du /dere har prøvd så lenge:)

Skrevet

Masse gratulerer. Dette har du virkelig fortjent altså.

Blir helt rørt jeg. KOS DEG MASSE.

Klem

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg ble selv gravid sist pp med soneterapibehandlinger. Så det har jeg tro på og kommer til å prøve igjen!!!

Lykke til videre i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...