Gå til innhold

God Morgen alle sammen:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok litt tid før æ søvna, men så søv æ som en stein... og det va digg!

Frøkna på to e hjemme i lamme mæ kvær dag... har ikke heilt rå å send ho i barnehagen når æ e hjemme uansett... men kan hend æ angra på at æ ikke søkt om halv plass tel ho når babisn kjæm... Men det e jo så godt å ha den lille frøkna hær... Normalt så storkosa vi oss heile dagen... men klart ekke så greit når vi bægge e sjuk i evigheta... men nu må det nu snart rett på sæ....

Annonse

Jeg beundrerat du har hun hjemme hos deg hver dag:-) Jeg har selv en sønn på 19mnd, men han er i barnehagen. Vanligvis har jeg en veldig krevende jobb, men nå er jeg sykemeldt. Skulle gjerne hatt kinste mann hjemme, men klarer ikke det nå pga Bl. Jeg har også en sønn som har begynt på skolen i høst.

Jeg kommer til å beholde barnehage plassen til minstemann også når jeg skla gå hjemme neste år, men det kommer til å bli mage korte dager samt fridager innimellom.I den barnehagen han går i må man ha full plass uansett.

God bedring til dere begge. Dere blir nok snart friske skal du se :-)

Mamma Mia : Lykke til med husvasken:-)

Hørtes kjempe hærli ut med svømming! Du må kose deg masse !

Jeg sitter å venter på at en Bohus mann skal komme å fixe den ene Recliner stolen vårres..Ellers skal jeg inn til byen å møte 2 venninner :)

Ha en strålende dag :-)

Tenkt ho sku få bynn i barnehage neste høst... stort sett syns æ det e bærre kos å ha ho hjemme... og hadd ho vært i barnehage så hadd æ måtta vært hjemme me ho unasett så det hadd ikke vært nå førskjell... Har lagt ho nu og håpa at ho får søv litt... men det spørs...

Vi skal bi fresk snart ja :D Dette har vært længe nok nu...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...