Love2bemom Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Tenk at tiden har gått så fort! Helt sykt...kjenner litt angst for at det ikke er lenge igjen! Har ikke sovet noe siden halv 5 i natt...stod opp med min kjære halv 7 og fyrte i ovnen...drakk en kopp te og nå sitter jeg er på bim og har på go morgen norge... I grunn en veldig koselig morgen!!=)) Ha en super fin dag jenter!!!
Faylinn Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Takk det samme! Jeg har 174 dager igjen, men er i godt humør og ved godt mot! :-) Plagene er jo laaangt mindre og sjeldnere nå enn de første 14 ukene, så jeg bare lever (nesten) som vanlig og venter i spenning.
Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med 100 dager igjen, jeg har også det i dag Hørtes ut som om du hadde en fin start på dagen ja
Love2bemom Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer tilbake=) Jupp, har hatt en super morgen! Kjenner at forelskelsen&kjærligheten til min kjære bare blomstrer, og elsker livet vårt... Vi tre(min kjære,meg&vår firbeinte)skal om ikke lenge bli 4! Helt utrolig,skremmende men lykkelig følelse...Sola skinner og jeg har allerede vært på mårraturen!=) Håper du oxo har hatt en fin start=)
ina:) Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer til dere begge med hundre dager igjen:=) Tiden flyr fort og før dere vi veit ordet av det sitter vi med nurkene våres i armene. Nyt svangerskapet, og lykke til videre:)))))
MammaDilla Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Så gøy!! I dag er det akkurat 16 uker til min termin. Dvs 112 dager igjen! Så om tolv dager er det min tur å juble!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå