jente+jente Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Sist jeg gikk gravid holdt jeg paa aa bli sproe av hikkingen til babyen!!!!!!! Det var en rolig baby, veldig lite bevegelse, men konstant hikking. Denne gangen er det mer bevegelse, men jeg har ikke kjent hikking en eneste gang. Er det normalt?
adelia*termin 18/10* Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 jeg går med nr to, ha aldri kjent denne hikkinga med noen av de. det er jo mulig jeg ikke skjønner helt hvordan det kjennes ut da
Gravenstein Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Dette lurer jeg på også. Forrige hikket masse, denne gangen har jeg ikke kjent noe som ligner hikking....
___ Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg går også med nr 2. Har heller aldri kjent hikke.
Hanne i Paris Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Og jeg kjente ingen ting med n° 1 og n° 2 hikker her dag ! Har bare tatt det som et tegn paa at hun maa vaere litt mer glupsk og drikker mer enn n° 1 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå