Gå til innhold

September: Ingen baby på mig æn..

Anbefalte innlegg

men men ingen større fara på torpet. Ær ju min termindag idag.. så vem vet det kanske sker i natt :-)

Trodde dock att jag skulle få babyn innan termin då jag har vart 3 cm øppen øver en månad nu.. men hon verkar vara lite sen.. som bror sin :-)

Gør egentligen inte så mycket.. huvudsaken ær att hon kommer och allt ær bra med henne. Blir visserligen igångsatt den 10/10 kl. 1200 såvida hon inte hunnit komma tills dess. Så jag har stor nedrækning till det nya datumet. Hoppas dock på att Twigs spådom stæmmer.. den 6/10. Det ær def. inte långt till :-)

Nepp, nu ska jag gå se nya avsnittet av LOST som sænds nu på tvn hær i USA.

Koz er o ha det fint :-)

Fortsetter under...

Nepp, inget idag :-( Men men.. hon verkar vara fast bestæmt på att gøra en sen o fin entre før att retas lite :-) He he..

Den åttonde lætt ju inte fel det heller... mannen tror ju det pga av det e en søndag. Vår første man e fødd på en søndag...

Ta hand om dej.. så ska jag hålla dej uppdatert.

Tack :-)

KOz,

Heisann!

Håper du får jenta di snart! Selv har jeg 40 dager til termin i dag, så jeg må nok holde ut en stund til men jeg er ganske misunnelig på deg som snart er i mål! Er slitsomt å gå gravid med en ettåring "på slep" synes jeg..

Lykke til da!

Annonse

Tack :-)

Vet inte om det ær rier jag sitter o har nu. Kænns inte alls som då jag væntade Elias. De kommer o går mellan ca. 8-10 min mellanrum. Otroligt svaga o korta. Så jag vet inte vad det e riktigt. Samt så har det kommit ut en massa slem (ursækta språket) ska det vara så??

Ha det fint,,

Oj oj oj Mammaen til Elias...nå tror jeg det er noe på gang. Jeg tror det er slimproppen som har gått, og svake rier du kjenner!! Nå er det igang... Gleeeeeder meg til å logge på her igjen. Utrolig masse lykke til alle tre, som snart blir fire!!!!

Klem fra *¤*Minni*¤* & Andrea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...