Gå til innhold

en eneste stor tragedie har hendt en av jentene på dib......må bare skrive det her inne også

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gå inn på dib å les..... sønnen trodde han tok sukkertøy i veska til sin bestemor, men det var sterke hjertemedisiner.... Han sovnet stille inn. Moren (morentilnicolas) rakk ikke fram

leste det nå... sitter og gråter.... i tillegg til at det skjedde fødde hun en jente i uke 33 også... men henne har det vel bra?

ble kvalm jeg... dette er noe ingen fortjener og skulle oppleve...

*tenker masse på familien dems*

tenner ett lys for han jeg...

vanskelig og si noe i en slik tragedie... kondolerer iallefall... :(

Annonse

*snufs*

Gråter her... Kan ikke tenke meg all den smerten hun nå føler....

Tenner nå et lys for hennes gutt... Uff og uff.... En urettferdig verden vi lever i....

Alle min tanker til henne nå... *snufs* Trist...

Klem

Nå fant jeg det. Og nå sitter jeg her og tårene bare triller nedover kinnet mitt.

Dette er helt forferdelig trist og tragisk. Jeg tenner også et lys for Nicholas. Og all mine tanker går til foreldrene.

Annonse

Jeg var inne på dinbaby og leste litt. Ble kvalm, lei meg. Orket ikke å følge med. Jenta mi mistet NESTEN livet sitt mens sv.mor passet henne når hun var bare 2år gammel. Kjente jeg fikk tilbake alle disse følsene igjen. Tragisk, Bare såååå trist.

les litt mer på dib-og dere vil finne ut at det er oppspinn fra ende til annen.

det gjør meg forbanna at noen kan være så frekke å skrive sånne ting,som tilsynelatende skal være sant,og så ved litt nærmere tenking så viser det jo seg at det ikke stemmer i det hele..

Litt rart at vi ikke har hørt en eneste lyd etterpå om det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...