Gå til innhold

stor bleiepakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

rema 1000 har jumbopakke m libero bleier nå og kjøper du en så får du en reisepakke med natusan servietterpå kjøpet. tenkte å tipse de som ikke har sett det selv:) koster 89kr for 42stk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

natusan våtservietter er ikke bra! brukte de i begynnelsen, rumpa hennes ble så sår! bytta til unique og har aldri værtrmerfornøyd :)

ps: har også kjøpt den jumbo pakka, bare ikke med serviettene ;)

Skrevet

Natusan servietter inneholder parabener som er hormonforstyrrende og er det verste du kan bruke.

Skrevet

på prix betaler jeg 39 kr for 25 bleier billigere det...

Skrevet

Og på lidl koster det ca.36 kr for 50 bleier:o)

Jeg syns de er veldig gode.

Skrevet

jeg bruker ikke heller natusan på ungen men,er greie å ha til andre ting. søleflekker og rengjøring i hus:) eller til bilen:)

Skrevet

Våtserviettene er fine å fjerne malingsflekker med..

Skrevet

hehe,takk for tipset:)

Skrevet

Jeg brukte uniqe sine på gutten min en gang, han har aldri vert så sår på rumpa. Når jeg bruker natusan sine blir han aldri sår!

Skrevet

dumme dumme DUMME natusan våtservietter!

vesla sin rumpe ble så fort sår, og bleiene fort skifta..så vardet serviettene som gjorde det..vondt lukta de også..lenge leve unique!

Skrevet

de fra lidl er faktisk ganske goe...synd jeg har butikken så langt unna...

Skrevet

kor mange bleier er det i de enkle da? er jo ikke så stor forskjell på prisen da.... for to enkle pakker blir det jo bare 96,-

Skrevet

Har medlemskort hos coop og da får jeg en pakke bleier til 39 kr på prix. Billigere det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...