Gå til innhold

Skamklippet katta mi. Stakkars pus.

Anbefalte innlegg

Har to pusekatter, ei på 4 år som klarer seg super selv og ei på 16 som trenger litt hjelp. Problemet er at hun ikke lenger klarer å rense pelsen sin og så har teite hanne mista børsten vi bruker (hver kveld). Dermed har 'klumpene' i pelsen hennes bare blitt verre og verre de siste to ukene. I kveld måtte jeg til med saks for å få vekk de verste.

Nå går altså min nydelige, langhåra, katte rundt med skamklipt pels på begge sider (pluss et bittelite sår på et sted jeg klippet bittelitt langt inn:( ). Uff stakkar pus.

Nå MÅ jeg huske å kjøpe ny børste til henne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6562707-skamklippet-katta-mi-stakkars-pus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, de ser litt stakkarslige ut når de blir vasket eller klipt! Må få kjøpt en ny børste til henne da, stakkars gamle damen!

Katten vår er en Maine Coon og de har så nydelige laaaange buskete haler, og så kom han i puberteten med talgkjertler og guff pluss at han pådro seg ekle lus fra hønene til svigermor (sannsynligvis) så han mistet og bet av seg store dotter av halen for over ett år siden. Fikk medisin mot utøyet men de talgkjertlene holdt på en stund etterpå så han så så pjuskete og stusslig ut. Men NÅ endelig begynner han å få igjen sveisen på bakenden og blir forhåpentlig riktig flott til jul!! : )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...