Gå til innhold

Dette er ikke et syteinnlegg...skal prøve å være saklig:) NYE les og:)

Anbefalte innlegg

Jeg har forstått det slik at enkelte føler at det blir for mye "utnom" prat her inne.....Og jeg føler meg truffet av dette...tror jeg har vært med på en del av disse såkalte "kaffetrådene"...og kanksje startet noen selv? Men så er d slik da...at jeg nå har prøvd i ett halvt år snart..har ikke mange spm igjen..ang el osv..men noe vil d alltid være...men jeg trives så godt her inne...vil ikke gi meg...

Derimot ser jeg på bligravid forumet som ett fristed..et sted der jeg kan være meg selv.....Kanskje burde jeg vært på skravlesiden istede da?...Men der er d ikke den samme stemningen..og der kjenner jeg ingen...Jeg tror d bare er sunt for oss å snakke om annet enn el og mensen og ikm osv her inne og...jeg mener ikke at andre tråder skal ta over helt...men det må jo være plass for litt?...ta majamor f.eks som jeg har "behov" for å prate med...hun ønsker å være anonym når d gjelder msn osv...og d respekterer jeg...men da får jeg altså ikke pratet om hverdagslige ting med henne da?...kan jo alltids gå på chatten...men jeg personlig liker meg ikke der inne...uoversiktelig og lett å gå glipp av ting om man går ut ett sekund...

Jeg håper virkelig ikke at noen nye føler seg uvelkommen her...tar i mot alle med åpne hender jeg...og håper at vi kan fortsette å ha den hyggelige tonen som vi har her nå.....

Huff...som de fleste har fått med seg så har jeg ikke d så greit for tiden..måtte bare få dette ut..for nå begynner jeg å føle meg uvelkommen her.....Kanskje burde jeg ikke ha lagt ut om mitt privatliv?...om dette får de nye til å føle seg som utenforstående....

"Lei meg"...vil at alle skal ha det bra...men jeg tror denne siden blir kjedlig om nesten alt skal omhandle el og tr og Ikm.....er det ikke greit å bli litt kjent med hverandre?..........

Fortsetter under...

Nå er det meg og min rotete forklaring:-) Håper jeg kan få det bra frem...

Jeg skjønner godt hva du mener i det du skriver. Og jeg er ganske så enig i at det å gå ut for å ta en kaffe kansje er sunt, da kan vi som vil møte opp. Og det burde ikke være noe galt i det... Det virker for meg litt dumt å ikke kunne spørre om vi skal ta en kaffe i oslo sammen... For vi her inne er her av samme grunn. Vi vil bli gravide. Vi er i samme båt.... Og som du skriver..du føler deg bedre tilpass her inne enn på skravlesiden. Om du vil prate med majamor her inne burde da ingen hyle ut om det.... Det er majamor du er mest komfortabel med, og i og med det du sliter med om dagen er det meget meget godt forståelig. Det er ikke en enkel sak du har på hjemmebane. Men du tar deg også tid til å hjelpe oss andre her inne på samme tid...

Men jeg er meget for en kaffe, jeg.....

Håper du skjønte alt sammen i det rotete svaret mitt. Jeg klarer ikke alltid få fram ting på en tydelig måte når jeg er litt engasert. Bare skriver i vei...

Tror jeg forsto deg..om det med kaffen var snakking i bilder?....hehe...eller?....kunne godt tenkt meg å få til ett bimtreff..men for meg er d litt skummelt enda..hehe..og da er d godt å kunne snakke her inne....og ikke bare om el og tr....om andre ting og:)

Jeg var på et bim treff tidlig i sommer og det var ikke farlig:-)

Og jeg er så enig med deg... Noen ganger er det godt å kunne snakke om andre ting enn tr, el, testing og temping. Greit med en tråd som har andre ting på menyen også:-)

Annonse

Synes det ville bli litt for mye av det samme hele tiden hvis det var et "rent" forum...

Man kan bli for hekta i alt testingen og det som fører med og det kan gjør oss veldig fokusert på en ting... Og det kan også føre til stress som igjen gjør det vanskeligere for oss å bli gravide...(ble kanskje litt rotete forklart, men håper dere skjønte det=o))

Jeg mener dessuten at vi har litt godt av å ha andre ting å snakke om enn EL, IKM....

Disse kommer uansett... Så jeg skjønner egentlig ikke problemet her=o)

Er et flott forum synes jeg...

Klem=o)

Takk for et flott innlegg Sussa_85!;)

jeg synes det er fint å lese om deg ,og andres "utenom tema tråder" Egentlig er jo dette også innen tema,for hverdagen handler om mye mer enn prøving,selv for en prøver.Bare fint at forumet speiler de forskjellige personlighetene vi er.Synes også det er trist hvis det skal bli regler for hvor lenge man skal ha prøvd før man har "lov " til å gi uttrykk for at man er lei seg for at man ikke enda har spire.Kansje lettere for de nye å føle seg velkommen hvis vi også ser sånne utspill,for dem er det jo reeelt der og da.Alle har vi vært nye og full av forventninger;)

Jeg kan ikke se at du har gjort noe galt,tror heller ikke at innleggene har vært ment til deg.Synes du er ei fin jente,og jeg håper at ting ordner seg for deg snart!!

stor klem

Veldig bra innlegg sussa:=)

Og jeg har ikke annet enn å si at jeg er veldig ening her ja.

Vi har godt av å kunne prate om andre ting også. Og det er her inne jeg trives også med dere.

Syntes det skal være lov å prate om alt mulig her inne jeg og det å oppmuntre og støtte hverandre:=)

Klem klem

Henger meg på her og sier meg veldig enig :)

Det er veldig hyggelig med et sånt sted -det blir som et fristed. Og at man snakker om andre ting er jo bare bra, da blir man jo bedre kjent og fokuset på hvorfor vi er her er jo sterkt nok fra før..

At ting kan gå litt i bølgedaler er jo ikke så rart, det er jo ikke så få følelser som er involvert...;)

Masse lykke til til dere alle =)

Klem

:) så flott at d ikke bare er meg.....Det er godt å vite. Skulle ønske de som skreiv den andre tråden kunne komme hit og kommentere og...det hadde vært fint.....for vil ikke skape en bukt mellom oss nå....vil at alle skal trives sammen og at vi finner en mellomting.........

Du er jo en av de jeg har lært mest av her inne!

Stå på!

Jeg liker deg jeg!

Kaffeprat og fagprat, synes det er en perfekt blandling jeg.

Man blir jo litt tullete i hue med all den babylaginga å...... så da er det godt å komme inn her å skravle litt!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...