Gå til innhold

Har jeg fødeplass..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm.. jeg har termin 29januar, og bor også i bergen.. vi har ikke fått noe brev om tildelt fødeplass. men de kan jo ikke nekte deg og føde når du kommer uanmeldt heller akkuratt...

jeg er førstegangsfødene, og ak flyttet til bergen fra en liten plass, der fikk vi ikke tildelt fødeplass, der var det bare å dukke opp.. men er jo usikkert med større plass.... hmm.. kanskje du skal ta deg en telefon til evt jordmor, hun burde jo vite...(?)

Tror det bare er vanlig å søke om fødeplass hvis man bor et sted med mange sykehus, eller ønsker å føde i en annen by eller noe... Jeg spurte da jeg var på ord ul, og i tønsberg hadde de aldri hørt om å måtte søke om plass. Det skjedde automatisk. Men her er det jo bare ett sykehus da...

Annonse

Hei, jeg er også fra Bergen og har termin 12. januar c",) Da jeg var på ultralyd måtte jeg fylle ut et skjema, som skulle ligge igjen der oppe, slik at "alt var klart" til termin sa jordmoren til meg. Regner med at det da ikke er noen stor bombe at de "venter" meg i januar (håper eg)

Fyllte dere andre ut et slikt skjema?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...