Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 jeg har en umulig unge som aldri vil sove om nettene... svigermor, som er ca 70år, sa at et gammelt kjerringråd som de brukte i gamle dager var å blande litt vin i vann-flasken til barna, så sov de natten over... jeg prøvde..bittelitt..og det fungerte.. han våkner som regel sju-ti ganger i løpet av en natt.. nå sov han fra syv til halv seks... men jeg kan jo ikke fortsette med det, eller!? det ble jo brukt før...
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Nei det synes jeg ikke du skal! Prøv heller med noe lavendel duftelys eller lavendel dråper i hodeputa.. Hadde ikke gitt vin nei:-) Den kan du drikke sjøl heller;-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jævlig saklig innlegg!! Er du helt BLÅST i huet eller???
Blomman Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 og alt som ble gjort før er det en grunn til at ting ikke gjøres i dag
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Mld til HI: Jævlig saklig innlegg!! Er du helt BLÅST i huet eller???
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Hvorfor ikke prøve brennevin,så kanskje han sover enda lengre? ...dette må jo bare være tull?..håper jeg...
PMST Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 helt alvorlig... ! Man sjenker da ikke ett barn med alkehol.. Dete må nesten være på tull,håper virklig det. Ellers.. hva med å gi 1/2 flaske så er du sikker på at barnet sover noen dager.. eller en liten dram.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 koffor drive å vimse rundt med alkohol? finnes mange gode sovepiller i dag...
darkness Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 er du den samme som tenkte å kjøre rundt med ungen din uten å spenne fast den eller`? de gjorde jo ikke det i gamle dager heller..
winneboo Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Øhh litt vin til en baby hver kveld for å sove?? Du vil vel ikke ha babyen din skal være avhengig av alkohol for å sove? Nei da er det bedre å bysse og amme babyen i søvn.
Blomman Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 bittelitt?? og sov fra syv til halv seks?? Du bør nok ikke gi det mere. Bayer har ikke moden nok lever til å forbrenne alkohol- vor gammel er babyen din da?
tøffitrynet Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 jeg synes det er utrolig at du prøvde rådet i første omgang..men jeg vet at foreldre kan gjøre mye dumme og rare ting, i ren desperasjon fordi de aldri får sove..men at du stiller deg undrende til om du kan fortsette med det finner jeg ganske urovekkende.. du må ikke under noen omstendigheter gi babyen din alkohol... det blir i hvertfall helt feil for meg.. jeg håper virkelig du finner en annen løsning på søvnproblemet, slik at du ikke ender opp med å skade babyen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå