Gå til innhold

Voksi pose. Farging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en voksipose fra sønnen min, men innertrekket var grusomt. Rutete i rosa, gult og alskens rare, sterke farger. Yttertrekket var blått. Jeg skulle være lur og farge den sort siden jeg har sort vogn. Jeg trodde inertrekket var i bomull, jeg? Det ble ikke helt sort, hvertfall. Rutete, møkkete sort. Burde kanskje farge en gang til. Noen andre som har farget VOKSI posen sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har farget min!

Den var grønn utenpå og rød,grønn rutet inni (uhg). Farget den sort som deg, men den ble fin.

Det røde ble veldig dyp violett så det går nesten i ett med resten som er sort.

Kan være verdt et forsøk til, men bruk kanskje 2 pk farge siden posen er ganske stor og en farge pk er beregnet til ca 500gr, hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Den ble liksom møkkete-sort inni. Tenkte jeg skulle prøve å farge den en gang til. Yttertrekket må jo være mettet nå, og det står at du ikke skal ha mer enn en pakke farge i maskinen på en gang, så jeg prøver. Hvis ikke får jeg ringe og snakke med de som importerer fargen. Oppdaget at de har spørsmåls telefon. Sikkert ikke bare jeg som kløner ;-) Takk for svar. Nå har jeg litt mer håp *s*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...