♥Emma*21febr06♥ Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 22 desember blir verdens beste pappa 50 år. Og jeg har IKKE snøring på hva jeg skal gi.. Her får dere en liten beskrivelse av han: Ungdommelig, ser bra ut, tøff i klærne, snill, handyman, hjelpsom, elsker og lage mat, morsom, flink bestefar til gullet mitt på 7 mnd..... O.s.v Har virkelig ikke peil på hva jeg skal finne på!!!!!!! sukk.. HHHJJJEEEEEEEEEELLLLLP!!!!!!!!!
*Magic* Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Tja, er ikke så lett med de gavene bestandig, men hva med noe velvære opplegg da? Gavekort på f.eks. aromaterapi, fotpleie, ryggmassasje e.l. Eller så kan du f.eks. lage bildekalender av gullet ditt, en flaske med noe "god" drikke, kokebok, noe verktøy som han har lyst på, klær, reisegavekort... Kommer jo litt an på hvor mye du har tenkt til å bruke også. Var liksom det jeg kom på sånn i farta:)
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for gode tips. Det som er problemet er at jeg kjøper mye gaver til bursdag, jul og farsdag så alt er liksom "vanlige" gaver. Men reisegavekort var lurt!!:-)
m-mamma Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Har han digitalkamera da? Kan jo spleise med noen evt. Menn elsker jo sånne gaver.
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Da min pappa fylte 60år, gikk vi sammen med broren min m/dame og leide en hytte på Beitostølen. På bursdagen fikk han et kort der det sto at han skulle holde av helgen xx.xx og la familien ta seg av resten :-) Han visste ikke hva vi skulle før vi var fremme. Mamma pakket for ham. Det var en kjempefin helg, og han satte utrolig stor pris på gaven! Han fikk en fin opplevelse og fikk være sammen med familien sin.
MintCondition Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Flaggstang! Til hytta eller hjemme Pappa fikk et i 60-årsgave av oss, stor suksess!
Hoppetussa Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Vi visste ikke hva vil skulle gi til svigerfar som rundet pensjonsalder nå i september, så vi lagde en god middag til han og svigermor en lørdagskveld. Tror han syntes det var greit, han har "alt"/vil kjøpe det han trenger selv. Det ble forresten også en veldig hyggelig aften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå