* mamma til 2 prinser* Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 har tre uker igjen til termin,og i de siste 2 ukene har jeg hatt en del mensmurringer og vonde kynnere......føler meg fødeklar som bare det,og ønsker den lille hjertelig velkommen når som helst...Må innrømme at jeg vil ha den ut når som helst,da jeg begynner å bli "en smule" lej nå, så jeg er veldig aktiv om dagene..Men kan kan man være FOR aktiv?Så aktiv at det skader baby eller morkake på noe vis?I tilfelle hva skal til? Jeg overdriver ikke aktiviteten, idag støvsuga jeg,vaska klær,gikk litt opp og ned trapper med søppel,så en time med rask gange etterpå..kjenner det litt i ryggen,men ikke noe utåver det,kan jeg bare tjone på slik om dagene? Har gått en "hard" tur hver dag denne uka, vaska litt osv..Prøver vel å innbille meg selv at det kan få fortgang på fødselen,men jeg håper ikke jeg gjør noe som kan skape problemer for barnet???
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hei! den babyen din har det veldig bra, det er jeg sikker på...det skal mye til for å skade noe inni der ved vanlig husarbeid eller gå tur.Det du kjenner i ryggen er nok stølhet, du har jo litt ekstra å dra på. Så det er ganske naturlig. Selv gikk jeg lang skogs tur på 3t når jeg hadde 2 uker igjen, pluss at vi spilte mye badminton, dette nesten til dagen jeg fødte. Så lenge du føler at dette klare du og det ikke er direkte smerte fult å gjøre det du gjør, er det bare å holde på......hilsen Mamma til to(snart 3, håper jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå