Gå til innhold

Hvordan ser vi ut...

ettie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei=) Så må jeg få tilføye at jeg VAR en tequila dronning! :)

- å ja, jeg har fått festet fra meg, det var mye party da jeg bodde i spania, og her i Norger har jeg heller ikke vært avholds, MEN; da jeg møtte Min Kjære Raymond, min STORE kjærlighet ble ting forandret, jeg bare passet ikke inn med jentene (som jeg trudde var venene mine) lenger, får det eneste vi egentlige hadde til felles var å feste hver eneste helg, da jeg møtte Raymond, fikk jeg ett nytt livsyn, og syntes en rolig kveld med film, å ligge i armkroken til Raymond, var bedre enn alt annet!!! Slik er det bare, vi elsker hverandre og jeg tror vi blir SUPRE foreldre, vi er begge utrolig klare for det her, og gleder oss til å gjøre to lykkelige til 3=)

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Så morsomt å lese om "meg"!:P

ettie sa:

Du ser voksen ut for alderen, har en voksen klestil... Kler deg pent og sminker deg naturlig. Tror du er brunette...langt hår. Normalt høy ca 166, Normalt byggd, verken tynn eller tykk...mer tynn enn tykk vertfall.

Du er en rolig person, liker en fest i ny og ne, men liker deg best hjemme med god mat og gode venner. Glad i barn...

Normalt flink på skolen, men kanskje litt lei etterhvert?

Ja... kom ikke på noe mer...

Og rosamor sa:

Du er en snill jente som bryr deg om andre, du vil at alle skal ha det bra og liker ikke at noen snakker stygt om noen osv :). Du er ca 165 høy og passe slank, du har brunt glatt/stritt litt langt hår, sminker deg lite og naturlig og skiller deg ikke så veldig ut i klesstilen. Du er ganske søt / pen. Ikke så veldig skole geni, men du følger nå med i timene og gjør ditt beste. Du er glad i dyr og i barn. Ikke noe fest menneske.

Ja tipper du har brune øyne, kanskje da hihi.

Nei glem øyen fargen, de kan like gjerne være blå, hehe, surrer litt i dag jeg.

Så her kommer fasiten:

Jeg kan være snill og rolig ja, og jeg vil at alle skal ha det bra! Og det er absolutt riktig at jeg liker meg best hjemme med god mat!:P Har aldri vært noe festmenneske...er nokså barnslig, og siden bestevenninna mi er avholds arrangerer vi ikke sånne vanlige fester (altså også da jeg ikke var gravid), men de festene vi har er kjempemorsomme!:-) Uansett...jeg er nok høyere enn dere trodde,- 173,5 cm (slutta å vokse på barneskolen, så før var jeg veldig høy). Har mellomblondt hår med litt krøller i (som oftest er det bare bølgete da), som nok karakteriseres som langt (slutter der skulderblada slutter på ryggen). I følge kjæresten min er jeg veldig søt!:P

Jeg er nok mer tykk enn tynn...har hatt problemer med å finne klær som passer, men det er kanskje også fordi jeg ikke har en særlig vanlig klesstil; liker nemlig 70-tallet, så her er favorittplagget slengbukser (noe som IKKE finnes for gravide, så jeg er nokså frustrert for tida)...hender jeg kler meg litt som en gother også, men det er det lenge siden jeg har gjort (finner heller ingen gothermammaklær...). Sminke bruker jeg aldri...eller, bruker sånn sort greie rundt øynene når jeg er "gother", men det er alt.

Men ettie hadde nok mer riktig ang. skole. Er skikkelig skolegeni liksom!:P Fikk femmere på videregående uten særlig innsats, og det var jo greit siden jeg aldri gadd å gjøre noe (skolelei ja). Katter er jeg veldig glad i, og sikkert også i barn, men jeg har faktisk ikke noe erfaring med det sistnevnte...får det om ca 3 uker da, antar jeg.

Og ang. øynene mine, så vet jeg faktisk ikke helt selv...noen sier grønne, noen brune, noen blå(?)...finns nok ingen fasit der, nei.

Kjempegøy at dere ville gjette på meg...jeg sleit litt med søvnen i går, så jeg var for trøtt til å henge så mye på bim da, så fikk ikke gjetta på folk før fasiten kom.

jeg tipper på deg jeg Alva_16 lille Nova Isabelle

du er mørk blond/lys lys brun i håret. har grønne øyner eller blå.

Jeg ser for meg at du er ganske liten av vekst.tynn og lav.

Du er ikke noe fest menneske.Men liker veldig godt å vær me vennene dine,lage kvelds med kakao osv :)

Har en følelse av at du har mangen søsken..? Du liker deg helt grett på skolen...og får ok karakterer.

Jeg har en følelse av at du ikke elske å shoppe klær,vet ikke hvorfor,men du bryr deg ikke så mye om materalistiske ting!

tar jeg helt feil av deg`?

Annonse

Hehe, det var ganske så bra gjettet ja!

Det som var mest feil var det med liten av vekst, jeg er nemlig 178cm på stømpelesten.. Men ellers ganske bra.. Jeg har lys brunt hår, grønne øyne, jeg er ganske tynn men det er sånn jeg er født bare, jeg er ikke noe fest menneske nei og liker og være med venner helt rolig hjemme bare!

Jeg har bare en søster da.. Jeg pleide og like meg veldig godt på skolen, men nå er det litt tyngre.. Pleide og ha 5 i snitt, men det synker nok nå ja.. Så du hadde nok rett med at jeg liker meg helt greit på skolen..

Jeg liker ikke og shoppe nei, bortsett fra til babyen min da, jeg kan shoppe til jeg stuper til henne=)

Veldig godt gjettet=)

Hehe, alle tror det! Før de har møtt meg da.. Rager over de fleste andre jenter ja.. Trives som høy jeg, selvom storesøs alltid sier til meg når jeg erter henne fordi hun er 10 cm mindre en meg " det er bedre og være liten og søt enn stor og stygg"

jaja whatever.. Jeg tror folk tror jeg er liten, lys og spe av vekst p.g.a. navnet Alva, det har ett eller annet søtt og engleaktig over seg, noe som altså ikke stemmer og faktisk er ganske langt unnna sannheten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...