Gå til innhold

Hvordan ser vi ut...

ettie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lallawish:

Du er en 19-20 år gammel jente, brunt langt hår og nøttebrune øyne. Ca 1.65 m og "normal" bygd kropp.

Du er påpsselig med sminke, bruker for det meste mascara. Litt mer i festlige lag!

Du er veldig glad i rolige hjemmekvelder med typen, men sier ikke nei til en fest heller! På fest er du av den litt rolige typen.

Du ler av filmer som dum&dummere og ace ventura!

Av musikk liker du det meste..alt utenom de særeste typene(opera etc)

Er jeg helt på bærtur? hehe :P

hmm... LallaWish syns jeg er verre å gjette på, men jeg kan jo prøve da:

Du er en jente som planlegger ting godt. Har ikke sånn super duper mange nære venner, heller mange bekjente og et par gode nære venniner. Du er veldig snakkesalig og ikke så veldig sjenert. Og du går ikke på fest så veldig ofte. På skolen er du sånn midt på treet, liker ikke skole så godt og er lei. Du er dessuten snill mot andre. Også er du glad i barn. Utseende messig, hmm, du har din naturlige farge på håret (mørk blond), halvlangt. Du er slank og passelig høy. Tror du prøver å spiser ganske sundt og du liker å gå tur.

Annonse

Herrelighet hvor mye som stemte. Utenom at jeg bruker lite sminke rosamor. Bare mascara her i gården ;) Er 1.66 høy, mørk blondt hår... Har kraftig beinbygning, veier 62 kg, men har slank overkropp. Liker det meste av musikk ja... Sant dette med venner. Har mange bekjente men bare noen få GODE venninner. Og liker meg mest hjemme. Men går jo på fest av og til, og der er jeg ganske rolig av meg. Men kan jo glimte til plutselig da.. ;-p hihi... sååå arti dette var...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...