Luckyme og vennen Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg driver å leter etter favorittgrøt til jenta mi. Har prøvd neslé sin havregrøt og hvetegrøt m/ frukt. Hun var ikke spes begeistret for noen av dem, men likte hvetegrøten best. Maisgrøten for 4 mnd. likte hun greit også. Hun liker fruktpureer bedre enn grøt. I dag kjøpte jeg nestlé sin pære/banan-puré med naturell youghurt. Den likte hun kjempegodt! Har lyst å finne en grøt som er litt "fresh" i smaken. Med mild og god fruktsmak! Hvilken grøt har deres barn falt for? Tips??
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Har du forsøkt å blande fruktpuré i grøten? F.eks i hvetegrøen eller i maisgrøten?
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jenta mi liker nesten alle utenom den med banan og aprikos. snakker 6 mnd grøt her) Men sååå fant jeg Hipp sin hvetegrøt med vanilje og den var sinnsykt god!!!!! Smakte risgrøt med sukke og kanel og litt smør;-)
Luckyme og vennen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, har jo det. Men skal forsøke litt mer...
Luckyme og vennen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2006 Åååå, den må hun få smake! Hvor kjøper du den? Har ikke sett den på nærmeste butikken her ihvertfall.. (kiwi)
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kjøpte den på coop mega. Var så god at jeg nesten måtte lage en skål til meg sjøl.. haha
Evelinemor Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Hipp med eple og pære er favoritten her også. Første grøten hun helt tydelig likte! Tror det kan henge sammenm ed at det er mer søtsmak på den, selv om den ikke er tilsatt sukker. Er nok en del søtstoffer i ingrediensene der. Men barnet må jo spise....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå