Gå til innhold

Angående ultralydbilde av røykende mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor røykte da hun gikk med meg og fikk ta en røyk da hun var på ultralyd, men ingenting unormalt skjedde.

Jeg reagerte ikke på det i hele tatt i magen.

Så jeg tror nok det er litt vel mye hysteri rundt dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tok en røyk på ultralyd?!?! det var jo også en plass å ta seg en blås du... Hvor gammel er du? Det var nemelig ikke vanlig med ultralyd f. eks for 25 år siden, kun hvis det var en mistanke om at det var noe galt med fosteret.. Da er du enten yngre enn det og din mor var helt utrolig egoistisk eller så var de redde det var noe galt med deg mens din mor slappet av med en røyk... helt utrolig. nei, det er sikkert bare avslappende for fosteret også med en røyk!

• 3 uker senere...
Skrevet

jenter kan faktisk bli gravide før de er 25.....kanskje moren fikk beskjed om å ta en røyk fordi de ville undersøke om fosteret reagerte,altså en undersøkelse,det er jo sånn helsepersonell får fakta i fra, nemlig å undersøke.stå på alle gravide enten du røyker eller ikke.

Skrevet

jeg tror du lyver, meget usannsynlig at din mor fikk ta seg en røyk!!

Skrevet

Ja, du syntes sikkert det var like deilig som moren din syntes. At ingen kan se noe betyr da for faen ikke at ikke babyen merker noe! Går det an å være så idiot...!! Bare for å få rettferdiggjøre røykingen! Vil man dø for ungen sin dersom det trengs? Regner med svaret er ja hos oss normale foreldre. Men slutte å røyke for ungen sin? Hva er svaret der?

• 2 uker senere...
Skrevet

Joda, det var vanlig med UL for mer enn 25 år siden og! Både min mor og svigermor var på UL når de var gravide (ikke noe unormalt med noen av ungene) og dette er 26 og 28 år siden!

• 2 uker senere...
Skrevet

har hørt det fra flerne det med røyking under ultalyd.tror ikke de gjør det lengre,men hvet gravide har fåt tilbud om det før.synst det er drøyt og beskylle noen for å lyve..men synst også at selv om barnet ikke reagerer på røyking under ultalyd,vet vi alle at det ikke er bra for barnet visst moren røyker..men det er ikke lett,skal jeg si deg.men du klarer det....det er bare en veldig lite del du bør ofre for barnet ditt,den vil kreve mer enn det oppijennom..lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...