Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, nå spørs jeg helt sikkert om noe som har blitt spurt om før, har sett den tråden om opprydding på sidene, og syns det høres greit ut :)

Men, jeg har mistet den bruksanvisninga til EL-testene fra billigtester.dk, og lurer på om en strek er en strek? Testa for EL for 2 dager siden, og den var negativ, i går og i dag var det svak strek og det har jeg tolka som positivt. Men så leste jeg på et svar til en anna tråd her at begge strekene måtte være like sterke, står det noe om det i bruksanvisnga? Syntes i så fall EL var litt tidlig ute, men.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De svake strekene kan dukke opp av og til selv om den ikke er pos, det er fordi det hormonet svinger litt. Det er når streken er like sterk eller sterkere at den er pos. Vet om de som ikke får like sterk, men at den har vært pos. alikevel.

Vil anbefale deg å kjøpe den digitale el.testen til CB, mye mer pålitelig! Den er dyrere, men da får du i alle fall et sikkert svar. Du får jo se hvor fornøyd du er med billigtestene :o) Lykke til med å finne el ;o)

Skrevet

Takk takk! Forrige syklus tok jeg en EL-test som slo fullt ut, så den funka i alle fall da. :)

Jeg får vel prøve litt i dagene utover. Er jo ellers ikkje noe i veien for å kose seg, hehe.. :)

Men er sånn engangstest den fra CB eller?

Skrevet

jeg bruker disse testene og for meg er det i alle fall slik at om streken er neeeeesten like sterk som kontrollstreken, så betyr det positiv.

Jeg har alltid svake streker, har aldri opplevd å ha ingen strek, men tror dette er veldig individuelt.

jeg har merket meg at det er viktig å følge "tisse-reglene" for at testen skal slå riktig ut... Dvs at man må spaaaare....

Skrevet

Jeg rett fra forelesning da jeg testa, så da hadde jeg spara ja. Hehe. Hmm, må lete etter den bruksanvisninga, vi skal ha bursdagsselskap til helga, og vil egentlig ikke at noen plutselig bare finner den :P

Skrevet

kommer også i den situasjonen selv. når jeg har gjester og de er på badet så kommer jeg plutselig på at søppelbøtten er full av brukte EL-tester og forpakninger...... så da må jeg krysse fingre for at de ikke skal kaste noe i søpla!

Tror det har gått bra så langt, men før eller siden blir jeg vel "busted"...

Skrevet

Samme her, jeg skal ta og kaste innholdet i morra. Egentlig ikke så farlig om folk finner ut, for her er det bare venner som er innom, og det er liksom ikke det samme om det hadde vært feks mora mi som fant det ut. Rart det der, hehe.. :)

Skrevet

Den digitale el.testen fra CB er engangs ja. Er 7 tester i en pakke :o) Koster 349,- mener jeg.

Skrevet

Hmmm, får vurdere det. Prøver å ikke stresse med den saken her, men det er jo ikke så lett, vil jo gjerne at noe skal skje snaart :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...