Gå til innhold

Nattinatt, jeg må jo få spørre om du kan se på meg...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært ute å lett etter hunden Rikke, så jeg har jo hatt litt andre ting å tenke på enn graviditet kan du si... he, he.

Men ser du om du ser meg gravid nå eller? IKM til helgen...

Tusen takk for svar!

Klem

Fortsetter under...

Rakk deg akkurat ikke i går kveld... Kanskje du kan se nå? Jeg klarte å la være å teste i dag tidlig, så jeg er fortsatt like spent!!! Må kanskje ta en test i morgen...

Men hva tror du?

Ser du er inne nå... Kan du se på meg?

Tusen takk for at du tar deg tid. Også må jeg spørre om du kan si noe om hunden som vi leter etter... Tror du at hun fortsatt lever, og om vi kommer til å finne henne?

Klem fra

Hallo

Klart eg vil sjå på deg.Får opp graviditet på deg no eg.Har du merka noko sjølv?Litt meir trøtt eller noko?Med ei jente trur eg.Eg er ikkje sikker på hunden eg alltså..Som eg først fekk opp,så er eg ikkje sikker på om den lever,eller om den er veldig svak.Men fortsatt vil eg anbefale tarot kongen.Han er kjempedyktig på å finne,og sjå slikt.Masse lykke til.Så må eg få vite korleis det går,både med deg,og om dere finner hunden.Klem

Jeg hadde en veldig god magefølelse, men den har på en måte gått over... Ikke vet jeg hvofor... Men jeg er av den typen som absolutt ikke merker at jeg er gravid. Får ingen symptomer... Tror at jeg kanskje flyr litt oftere på do, og det vet jeg kan være et tegn. Det var vel noe som jeg merket litt sist jeg var gravid også(da jeg mistet). Men ikke med de to første... Men når man drikker mye kaffe for å holde seg våken på jobb, så kan jo det være en naturlig forklaring... Sitter jo her inne hver kveld jeg nå i håp om at noen kan hjelpe meg med å finne lille stakkars Rikkejenta... Det er så trist. Om hun lever, så må hun virkelig være redd nå altså. Og ensom. Nei, jeg orker ikke tenke på de tankene hun måtte ha...

Men koselig at du tror jeg er gravid iallefall. Jeg tror kanskje jeg må ta en test allerede i morgen jeg:-) Får se hva jeg gjør, og da får du en tilbakemelding vet du:-)

Tusen takk for svar!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...