Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Har pappaen RETT til fri fra jobb for å være med på svangerskapskontrollene? Eller er det opp til arbeidsgiveren å gi han fri?
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg trodde ikke de hadde RETT til det.. Heldigvis har min mann en så kjekk sjef at han får gjøre som han vil Men han liker ikke å bare ta fri, så han jobber det inn igjen...
rødhette* Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Min sambo sjekket det med sin arbeidsplass, og han har iallfall ikke rett til det dessverre... (statsansatt)
mayaya Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 øøhh.. det var jammen et godt spm! Mannen min jobber i staten, men har ikke spurt om fri.. Han bare tok fri, han *he, he* Det ble kanskje ikke helt etter boka, det? Jaja.. :-) Men hvor mye er deres vordende fedre med, da?
Beatej80 Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Når vi skal på ultralyd/svangerskapskontroll så er han med. Og siden jeg er diabetiker så er det ultralyd 1 gang i måneden, og 3½ time å kjøre en vei. Han får fri fra jobb, men blir trekt i lønn. Trygdekontoret betaler han 80 kr. i timen i lønn i tapt arbeidfortjeneste, så ikke så mye å skryte av det dessverre :-(
mayaya Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 men er han med til legen også? har ikke tatt stilling til det enda vi.. han har vært med 1 av 2 ganger til lege + ul da. til legen var for å høre fosterlyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå