Snupidupi Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Har dåkk sett den tran reklamen, med en litn onge som ligg i barnesenga? Sprett opp i ei h... fart... Fytterakkern den va ekkelt... tel å få mareritt a...
*Lucia* Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, når han åpner øya er skikkelig ekkelt!! Litt filmtriks der gitt!! :-)
Snupidupi Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Æ ska aldri ta tran! Vil heller ikke at mine onga skal bi sånn... æsj den va ækkel...
mensana Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Kvapp skikkelig første gangen jeg så den! Ekle reklamen!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 åååå! det er visst flere som har reagert på den driiitekle reklamen, ja!! må kikke vekk, jeg!! klarer ikke se på den.. det er som dere sier, til å få mareritt av!! uææææ! klem!
MM med spire Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Den er kjempe ekkel... Satt å lurte på hva det var reklame for da de zooma inn på sovende foreldre, også den lille gutten... Tenkte at her er det advarsel for at eller annent jeg ikke vil vite nå som jeg går gravid... MEN, så våkna han gitt... Hoppa høyt i stolen... Dritekkelt...
mor77 :-) Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Grusom reklame, men som vi ser er det mange som har lagt merke til den.Så da har den vel oppnådd sin hensikt:-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 ja, det er sant, men jeg kjøper ikke tran av den grunn!! hehe
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2006 Bærre ikke frøkna ser den å får mareritt.... syns den e grusom... å æ bi anti på teng som æ hata reklamen tel....
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 jeg også!! skal IKKE kjøpe tran!! nemlig!!! guttungen på 5 så den, og synes den var skikkelig ekkel... måtte forklare han at det bare var en reklame, og at det ikke er på ordentlig!! "mamma, kommer babyen til å bli sånn ekkel??" de sender jo denne reklamen på dagtid også, slik at barn kan se den. synes ikke noe om det!! klem
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2006 Egentli sku vi ha klaga på den... ikke bra førr gravide og små barn!!!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 jeg er HELT enig!! skulle vel egentlig ha klaga, ja.. men hvor skal vi klage?? fikk skikkelig lyst til å gjøre det nå!! kjenner at horna vokser ut i panna mi nå *hehehe* klem, klem
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2006 Ka det va slags tran det va reklame førr?
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 møllers?? husker ikke.. kikker ikke etter hva det er reklame for, bare vet det er tran... den er jo bare sååå ekkel!! klem
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. oktober 2006 Jepp.. vi ser den vel igjen seinare... da får vi finn ut om det va møllers eller ikke... får bærre lokk at auan tel å bynn med og se sluttn av reklamen Har vi lite å gjør sia vi hæng oss sånn opp i en ekkel reklame??? hihi klem
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #16 Skrevet 5. oktober 2006 JA!! det har vi helt sikkert!! hehe, det skal ikke være lett... men vi har jo fått tida til å gå her inne, med å diskutere denn dumme reklamen!! hihi vi ser den sikkert seinere i dag, ja.. grøss... klem!
venternr2ijuli Skrevet 5. oktober 2006 #17 Skrevet 5. oktober 2006 Den er like ekkel som den reklamen med han gutten som leker med en sommerfugl eller noe. Snur seg med ryggen til og når han snur seg tilbake står han der med et våpen... Den er å drit ekkel... Klarer ikke se på den heller jeg.
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #19 Skrevet 5. oktober 2006 har sett den jeg også... trur jeg har sett ALTFOR mye tv i det siste... men, men... den er ekkel, ja.. men ikke så ekkel som tranreklamen.. hihi klem, klem
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 5. oktober 2006 Enig... men den e meir trist...
Solsikkemor Skrevet 5. oktober 2006 #21 Skrevet 5. oktober 2006 trodde det var reklamen til en skrekk film først jeg!.. mulig jeg bare såp halve..
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #22 Skrevet 5. oktober 2006 det er møllers!! så reklamen i sta, og fulgte GODT med!! grøss... ba sambo om å kikke sammen med meg, og han er litt enig, den er ekkel!! "kikk en annen vei da vel!" sa han til meg.. men jeg skulle jo finne ut om det var møllers eller ikke.... når det gjelder den andre reklamen, så er den mere trist, ja.. godt barna våre slipper!! klem, klem!!
Snupidupi Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #23 Skrevet 6. oktober 2006 Hær e adressn tel han Peter Møller : [email protected] Så e det bærre å finn ut ka man skal skriv... ekke så go tel sånn...
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #24 Skrevet 6. oktober 2006 ja.. skal nok tenke litt, så kanskje jeg får skrevet ned noe... men problemet mitt, er at i dag er ikke horna i panna der lenger... hmmm klem, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå